![]() |
Robodock
|
Jaaaaaa:)
Ik ben er nog niet over uit welke dag, maar ik moet even uitvinden wanneer Sub Humans, Chumbawamba en oi polloi spelen. Zal wel allemaal op een andere dagt zijn :mad: |
Chumbawamba speelt i.i.g. donderdag al.
|
eelke :| wat doe jij hier nou weer :| :D
En hm.,..als ik naar robodock ga,ga ik zaterdag :) |
Oi Polloi heb ik al gezien! Het zou prachtig zijn als ze samen met Subhumans speelde maar als ze op 2 dagen spelen kies ik Subhumans!
|
Eelke! Wat kom jij nou doen hier?
|
Via Olga die zit er vaak op dus ik dacht ga ik ook tryen
Wie is Punkrockbastard? Aaah ik zie al kale Joey :D alles goed jong? |
Citaat:
met mij mee als ik ga en hoi eelke btw |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
hehe niet leuk dat je niet gaat. anderen die nog wel gaan? Ik ga morgen iig. ik zal even zoeken naar een programma.... |
Gaat even uppen
Het was dus gewoon ECHT gruwelijk :) Ik ben compleet gaar, maar ik kan niet eerder gaan slapen dan dat ik heb gezegd dat iedereen "phantom limbs" (lijkt klein beetje op NIN maar met meer orgel :confused: dan keyboard en de zanger is de vaagste ooit gezien :eek: ) & "grrzzz" (alec empire achtig :)) MOET uitchecken. Maar nu ga ik slapen :) |
en maartje domme doos dat je er niet was :(
|
Citaat:
|
Citaat:
|
jaaaah, robodock was erg vet en erg duur maar dus wel heel vet..:)
Oi Polloi was koeltjes, Inner Terrestrials ook, en dat ene bandje met die gast met dat boeiende hoofd en gitaar en vrouw die electronische shit erbij maakte...was zoooo koel. De aankleding van 't terrein is ok erg :cool: vuur, vage kunstobjecten. Te vet. Te ver ook overigens. |
Robodock was echt supervet. Wazige mensen, wazige muziek, wazige zooi. Had alleen gehoopt op wat meer uit je dak gaan beukmuziek...
|
Citaat:
|
[eztah]
In 1 woord Suuuuper:) |
Citaat:
Ik vond jou trouwens geniaal koel dansen bij die vage industrial achtige band:D:) |
Citaat:
zo ja :hoi :) en ik had ook best wel op wat tekno ofzo gehoopt maar het was hoe dan ook vet. ben wel helemaal gaar want uiteraard kon ik toen ik thuis was niet slapen :| mja hopelijk binnenkort weer zoiets |
Citaat:
|
Citaat:
hoi :) |
Citaat:
|
zaterdags geweest :) was onwijs gaaf!!!
|
in de categorie 'gigantische up'?
|
ik schrok al van die posts van drama enzo dus ja belachelijke up.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:47. |