![]() |
Heb jij mijn boek gezien misschien?
Mijn boek is weg
Ik vind hem niet Heeft iemand hem van mij gepiekt? Ja toch Nee toch? Wat moet ik nu? Ik vraag het je niet Toch niet Of wel misschien? Ik ga naar buiten lopen met de hond Om het groen eens op te snuiven ja want dat is pas gezond Zit ik weer te rijmen Ja alweer Toch niet alweer? Heb jij mijn boek gezien misschien? Ik dacht het al Toch ook wel niet Wie zit er nu te lezen In de beken en het riet Van mijn allerdiepste wezen? Door grachten en langs schachten Heel plezant is het daar niet Of wel misschien? Vergis je niet Want wat je leest Niet al verdriet Niet al geluk Zit ergens wel In wat je ziet |
Doet me aan een kindergedicht denken, een goed geschreven en dat is niet slecht. Begin is leuk om te lezen, "gepiekt" vind ik echt leuk gevonden. Maar het eind snap ik dan weer niet, "zoals gewoonlijk dvs" Ze is mooi.
|
hehe awww, een positieve noot uit een onverwachte hoek is altijd weer leuk :)
Het einde snap je niet? Ik ben er eigelijk een beetje tegen om gedichten uit te leggen, omdat ik vind dat iedereen er het zijne in mag zien. Maar ja het slaagt dus op dat wat je ziet (buitenkant) niet altijd toont wat er ook vanbinnen inzit. |
Ik vraag me dan af of jij je zo'n houding wel kan permiteren.
|
kan geen kwaad
|
gelezen, maar ik kan mijn objectieve kijk niet los laten
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Inhoudelijk leuk verwoord, orgineel.