![]() |
het hete hokje
in het hete hokje
broeide er meer dan wij alleen gevangen in het rood van top tot teen want wij trapte daar op een stokje? het was Thea, het meisje van de buren ze had ons zitten te begluren ze lachte tevreden en vertelde iedereen wat wij daar deden mama, zij van de buren zit in het hok met een vieze ouwe bok ze doen heel vreemd, het klinkt zo raar nou, toen waren wij mooi klaar thea leidde de hele buurt naar ons toe ze keek nog eens goed en zei: nou moe tis vast maar een grap want die vent, dat is pap! :eek: Oeps :eek: |
De combinatie van pseudo-kinderlijk rijm en een Art-Choqueske boodschap spreekt me zeer aan. Beetje een soort kruising tussen gedeclineerd Wilmink en opgevoerd Jules Deelder. Fenomenaal, echt! Ga zo door! (y)
|
dies koel!!! :D erg leuk!
|
Je ritme klopt niet overal he? Zo lijkt het mij in ieder geval. Dat maakt het wel iets minder leuk lezen maar ik ga niet beweren dat het moeilijk leest :)
Ik vind het wel eens leuk om dit soort te lezen, en ik kan zeggen dat het me op een of andere manier wel aanstaat. Maar ik hou toch wel wat van de diepere en ja de mooie boodschappen in gedichten :) Lekker persoonlijk het liefst Wat jou wel lukt is het opbouwen en tot anti climax komen. Prachtig voorbeeld eigenlijk :) ja erg leuk :D |
Laatste regel is dodelijk voor haar.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:50. |