![]() |
2 gedichtjes
Pretty you in my mind, clears all my bad thoughts.
You’re not really by my side, although I see you there. A Crown of Blessings adorns your face, which is painted on my sight. All these feelings are running through my head, In this lonely, lonely night. ------ You’re feeling guilty, don’t have much pride. You’re fighting tears, can’t turn the tide. In this endless nightmare, in this damned curse, The decision is yours; will it be bad or even worse. Memories are getting stronger, future is coming near. Can’t tell you what to do, but you know I’m here. reacties? |
nee
|
Een kroon zit meestal niet een gezicht te adornen, hm? Beter: hoofd. Voca lijkt me een ietwat beperkt.
|
Citaat:
|
Dat lucht echt zó op, je afreageren op mensen hier, dat wil je niet weten. ;)
Ik ga dit punt niet expliciteren. |
vind t tweede gedicht erg mooi...
|
Citaat:
dat punt ga ik ook niet expliciteren:) |
Citaat:
|
Kvind vooral het tweede gedicht erg mooi. (y) De eerste niet zo, weet nie waardoor. :confused:
|
Eeej, kewl gedichtje hoor :)
Ik vin vooral de 2e mooi, eerste is wat minder :D Ennuh, tsja, dat was het wel denk ik ;) :D |
Citaat:
[off-topic] welkom ;) en idd, wat in je meeltje stond was waar [/off-topic] |
De eerste vond ik wel mooi maar een beetje te. Vooral dat stukje van "a crown of blessings adorns your face". Verder lekker simpel, wat voor mij eigenlijk wel mag als je in het Engels gaat dichten, kom er heel veel tegen die je eerst 10 keer moet lezen voordat je er iets uit kan halen.
De tweede vond ik eigenlijk wat wazig. In de tweede strofe wordt een zogehete "nigthmare" naar voren die nergens in het gedicht wordt verklaart. Dus die woorden vond ik een beetje los staan. Keep up the good work... (y) |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:44. |