![]() |
abstrace fotomalupulatie van mezelf :)
ik speel al een paar jaar met photoshop , en sinds kort heb ik een digitale camera gekocht en houd ik me wat meer bezig met fotoedit ,
ik heb een foto van mezelf genomen en hem bewerkt tot het resultaat hieronder , laat me weten wat je ervan vind :) this m,n eerste keer dat ik een fotomanipulatie doe , ^_^ dus be kind to me http://home.wanadoo.nl/erolips/keytumb.jpg |
ja ...
hoe zal ik hier nu op antwoorden en toch aardig blijven .. LOEDER ! :p JE MOET OOK OP DAT PLAATJE KLIKKEN !!!!!! ik heb er expres een thumbnail neergezet voor modemgebruikers ,, je moet dat plaatje dus aanklikken om de volle pic te zien te krijgen .. -_- goed , maar dat kon je dus ook niet weten :p , maar nu weet je het ;) |
lol
ik wist het meteen very good gedaan! |
Wat de neuk is een 'abstrace fotomalupulatie'?
Maar goed. Ik vond het wel grappig, maar er zat nogal wat contrast tussen wat de foto was, en wat er later 'opgeplakt' was. Probeer dat wat vloeiender te maken en je bent mijn held. LUH-3417 |
geen contrast hoor ,, als je beeldscherm contrast te hoog staat dan zie je dat ja ,, maar voor een normaal beeldscherm klopt ie toch echt ;)
|
Ik zie ook een contrast. Die sleutel dingen zijn volgens mij minder gedetailleerd (lagere resolutie) dan de rest van het hoofd. Maar ziet er flink duister uit.
|
Citaat:
Maar ik vind hem wle heel tof in ieder geval :D |
Ik bedoelde ook niet zo zeer een licht/donker contrast, maar gewoon dat ze niet één geheel zijn.
LUH-3417 |
Citaat:
|
jammer dat je m gespiegeld hebt. en die sloten zitten een beetje vreemd. verder ziet ie er wel gaaf uit
|
beetje hannibal achtig :)
hijs wel leuk |
Citaat:
|
tja die sloten vind ik niet echt wat.... :)
|
Citaat:
|
blenden die zooi...
|
(y) (y) (y) (y) (y)
KINKY! ziet er gaaf uit, lekker duister enzow....! |
kvind m wel gaaf, aleen die dingen op de wangen vind ik ontzettend lelijk. ze passen er gewoon niet bij.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:22. |