![]() |
M. Night Shyamalan
Beste figuren, wat vinden we van deze (volgens mij 1 van de beste van de wereld) regisseur? Bekend geworden door The Sixth Sense, daarna Unbreakable, en nu Signs. Wat vinden we van zijn stijl, zijn verhalen, zijn vakwerk?
|
Vind hem een erg intelligente man.Vond signs wat mager tegenover de eerdere 2. Maar hij moet het vooral hebben van de plots. Die maken de hele film super.
|
Ik heb het idee dat M. Night een beetje een dimensionaal is in kunnen. Maar wat hij heeft afgeleverd is goed.
|
ik vind het alleen wel een beetje vaag dat hij in unbreakable en signs zelf ook een rol speelt...naja niet echt vaag, maar, waarom hij? hadden ze ook een andere acteur voor kunnen vragen..misschien wil hij even laten zien dat hij ook kan acteren ofzo
|
Jongens, jullie moeten ook toegeven dat M. Night Shayamalan erg knap is. :) (y)
Kijk maar eens: http://i.imdb.com/Photos/Ss/0286106/10-CT-871.JPG http://i.imdb.com/Photos/Ss/0217869/13 :D (y) Weten jullie trouwens hoe hij echt heet? Manoj Nelliyattu Shayamalan. :) Groetjes, Ripper |
Een Koelie :D
|
Films worden steeds minder...hoewel ik Unbreakable gelijk vond aan Signs... 6th sense blijft rulen!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
hmm, the 6th sense was redelijk niet echt subliem ofzo, maar zeker beter als de normale hollywood film..
unbreakable vond ik daarintegen wel heel goed, maar vooral door de verdienste van Samuel L. Jackson en stuart little,signs en wide awake heb ik niet gezien.. |
Citaat:
Ripper |
Citaat:
|
Hitchcock verscheen idd in zijn films maar dan is wat King en Shyamalan doen nog niet meteen na-aperij.
|
overrated, nuff said
|
Sterke regisseur, qua visueel en spelregie.
|
Citaat:
:D |
Ik heb alleen Unbreakable en the sixtht sense gezien. Signs heb ik (nog)niet gezien, dus die laat ik buiten beschouwing.
Maar goed, over Shyamalan. Ik vind hem erg getalenteerd. Ik vind het gewoon geweldig zoals hij het onwerkelijke comineerd met het echte leven. Toen ik net the sixth sense had gezien, dacht ik echt dat er overal geesten rondliepen. :p *****SPOILER******** Ook is Shyamalan goed om het verhaal op het eind helemaal om te gooien. ******/SPOILER******** Het einde van unbreakable vond ik ook erg vermakelijk, wanneer Bruce Willis gaat waar de mensen zijn op het eind. Veel mensen vonden dit maar niks, maar ik vond het wel wat hebben. De films van Shyamalan moeten het vooral hebben van het verhaal en niet van de special effects. Ik houd altijd wel van dit soort films. Kortom Shyamalan is naar mijn mening 1 van de betere regisseurs op dit moment (y) |
*******SPOILER********
Citaat:
En de mensen die de film nog niet gezien hebben, vinden dat nu niet meer... |
Citaat:
Maar voor de mensen die de film moeten zien: Sorry, sorry, sorry |
ja iemand uit mn klas had al verklapt hoe het einde was van 6th sense dus toen ik hem toen in de bios zag vond ik er heel de film nix aan want ikwist al hoe het in mekaar zat..
|
Citaat:
|
The Sixth Sense, verrassend en spannend...
Unbreakable, sterk verhaal maar helaas te traag naar mijn idee... Signs, zeer sterk en geeft een totaal andere kijk op films als Independence day etc. |
Citaat:
Ik heb even in 2 posts spoiler warnings gezet.... |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:25. |