![]() |
Ik wil even niets
Ik loop vanaf maandag stage en voel me daar niet prettig.
Ik ben afgelopen vrijdag voor de 3e keer de klas uit gelopen. Alles klopt niet ik wordt er gewoon gek van. Ik wil niet meer naar stage ik wil ook niet naar school ik wil dat rot gevoel kwijt.Ookal moet ik daarvoor een hamer gebruiken alle gedachtes moeten eruit.P begrijpt me niet en lokt me uit terwijl S en K me willen helpen.Ik voel me thuis niet op mijn gemak ik wil huilen schreeuwen als dat rot gevoel maar eens wegging voor altijd.Ik zie het gewoon niet meer zitten. |
Ik kan je natuurlijk moeilijk helpen, maar wat bij mij soms wel oplucht, zet het op papier! Het kan in je dagboek zijn, maar ook in een brief, naar iemand met wie je graag over dit soort dingen praat. Je hoeft 'm niet eens op te sturen, maar het kan de dingen voor jezelf wat duidelijker maken. Sterkte...
|
Laat S en K je dan helpen.
|
k heeft het zelf ook mee gemaakt en wl dat ik naar mijn huisarts ga
s sleurt me steeds naar vertrouwens persoon als ik ergens een hekel aan heb is dat het |
Probeer gewoon ff tot rust te komen met vrienden of vriendinnen die veel om je geven, gewoon lol maken samen, liefde, afleiding, etc :)
suc6! |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:26. |