![]() |
babykatje...
hallow mensen,
ik heb een probleem.... ofjah, probleem... ik kan maar geen goede naam verzinnen voor een kater.... over 4 weken mag ie uit het nest, en ik hoop dat ik tegen die tijd eindelijk een naam heb, mjah kennen jullie me ff helpen??? ik ben gewoon zo inspiratie loos... en dan zou ik nog willen weten wat zo'n kater van 6 weken (en ouder natuurlijk) eet....... ik hoop dat jullie me kunnen helpen en alvast bedankt!!!! |
Voor de naam :
http://www.forum.scholieren.com/show...=&threadid=244 Voor de voeding is er heus wel een assortiment baby voeding (kittenvoeding ;)) op de mark. Leeftijden en gewicht staan hierop vermeld. |
ik zou allereerst naar een dierenarts gaan en daar het diertje laten onderzoeken en eventueel de benodigde entingen laten toedienen :cool: en je kunt er om advies vragen wat het beste voer is voor het diertje :)
|
aaaah, very muts thnx! :)
|
Wij hebben een katje van 8 weken gekregen en nooit babyvoeding gegeven =/
Brokjes staan er heel de dag, smorgens en savonds voer uit blik (staat op blik hoeveel) |
Citaat:
hoe leer je trouwens een kat dat ie in de katte bak moet pissen en schijten ipv in het huis???? maar dat eten gaat dus goed? ok thnx. |
Citaat:
|
Luna, Anaïs, Poekie, Schooier, Scrubble, Lotje, Muis, Spin (haha), Max, Poepdoos, Bromvlieg, Spinnewiel, Knorrepot, Knorretje, Ijoor, uhm nog meer ? ;)
|
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:35. |