![]() |
Nokia 9210 met kleurenbeeldscherm!
Aangeboden: Nokia 9210 Communicator met kleurenbeeldscherm!
· 2 maanden oud · Onbeschadigd · Laatste engelse versie · Accu · Pc kabel · Nokia software · 16 MB Memorystick · Alle boekjes · Lader Prijs: € 499,- http://detheije.nl/koen/upload/image/DSC00030-1.JPG Kortom: een mooie telefoon met veel functies voor een scherpe prijs! Interesse? Mail me op michielv66@hotmail.com |
Tof dingetje :) Ik heb zelf een Ericsson T68 (ook met kleurenscherm) Zit er een standaard Memorystick slot in?? Dan moeten er toch ook stripjes van 128mb :D in passen..
|
Zeker een tof ding! Helaas dat ik 'm wegdoe, maar daar komt dus een Ericsson T68 voor in de plaats. Waarom? Omdat deze een beetje compacter is. Er zit een memory slot in deze 9210, nu dus met een 16 MB kaartje.
Mensen! Kopen? |
Het toestel is overigens simlockvrij!
|
Wat is het gewicht?
|
Valt erg mee! Althans, dat vind ik. 250 gram.
|
Niemand? € 475,-
|
15 jaar en jij loopt met zo'n apparaat rond? :confused:
|
het is wel goed met jou.. ik betaalde juist extra voor een wat kleiner telefoontje.. das wat practischer imho.. Anders kan ik net zo goed mn laptop in mn binnenzak douwen..
Genesis |
Citaat:
En ik vraag niet wie 'm niet wil hebben, maar wie er juist wel interesse voor heeft! ben morgen al 16 ;) |
Vraagprijs verlaagd naar € 449,-
|
In verband met het snel nodig hebben van geld vraag ik nog maar 375 euro!!! Reageer snel!
|
|
dankje!
Heeft niemand interesse? :( |
ik geef je dr 200 voor...
|
Ik had je die link ff gegeven omdat er op die site mensen zijn die een 9210 zoeken of willen ruilen voor een Samsung T100 of iets anders..
|
Citaat:
|
verkocht voor € 400,- :)
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:35. |