![]() |
Zelda
Wat vinden jullie allemaal van die ouderwetse zelda? Die van de eerste Nintendo (NES) Ik ben er nog steeds verslaafd aan. Retro gaming is kewl. De andere Zelda games zijn ook zeer goed, voor al die van de N46.
Zijn er nog mensen die nog steeds op die oude stoffige NES spelen? |
ik was DE zelda-verslaafde op de NES...
heb 1 helemaal aan gort gespeeld... die leuke goude 'cassette' maar sinds zelda 3 heb ik 't niet meer gespeeld sinds dat sindsdien voor mij de beste zelda is... |
ZELDA op de NES rulez 4-ever
|
ik speel nog steeds liever de oudere zelda's op de nes/snes/gameboy dan de nieuwe op de n64. mucho sexier~~
|
nur op de gewone nintendo. ook al een tijdje niet meer.
|
Ik heb laatst een emu gedownload van de NES met 100+ spellen, vetje gaaf man al die ouwe spellen. Mario/Mega Man/Zelda/Castelvania/Turtles/..../....
moeten jullie ook doen is leuk http://www.themelee.com/smilies/s/games/mm/mm1/mega.gif |
Citaat:
|
Zelda kun je lekker dwalen door de hyrele door dorpjes, meren, zeen, kastelen, woestijnen, bergen wat wil iemand meer
|
ohja monsters verslaan natuurlijk neej ik bedoel niet je kleine broertje of je lerares van engels
|
:eek: dit is de up van het jaar (y)
|
o...m...g...
|
och jezus, jij geeft achterlijk een nieuwe betekenis (n) :|
|
:nono: idd
|
Citaat:
klik |
vandaag de halve dag The Wind Waker gespeeld,
vind hem niet zo super maar ben ook weer bezig met Ocarina of Time, en ja de eerste is gewoon heilig, ligt hier ook nog <3 |
Citaat:
|
Heb net The Minish Cap (GBA) gekocht, maar ik durf er niet aan te beginnen zo voor mijn tentamens :o
|
A Link to the Past voor de SNES blijft voor mij de beste Zelda game ^^
|
Citaat:
|
Citaat:
yup en ocarina of time |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:35. |