Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Drugs & Alcohol (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=38)
-   -   smartshops (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=220515)

Secretly 17-09-2002 20:31

smartshops

hey mensen,

ben vandaag dus in eindhoven langs de pathe geweest, en ff een tip.........volgens mij is die coffeshop van de power wower ofzo niet zo goed,]maar daarlangs zat een smartshop.....
en heb dus ephedracaps gekocht.
Wil deze eens proberen,
heeft er iemand ervaring mee......
is het slim om deze op een volle of juist lege maag te nemen, en hoe lang duurt het voordat het is uitgewerkt.
Kkun je dat versnellen mocht je het niet meerleuk vinden :)

nou hoop op een reaxie,
xxxx
Me.

p.s er is trouwens nog een andere smartshop in eindhjoven weet iemand waar precies ergens op de stratumsedijk??
thnx bye bye

Locke 17-09-2002 20:47

Heb ze wel vaak gedaan maar persoonlijk vind het een van de kutse smart pillen .. Beste op lege maag innemen en werken ongeveer 6 tot 8 uur ..

Anal Avenger 18-09-2002 07:01

laat je in de smartshop zelf inlichten, ik neem aan dat ze er daar meer verstand van hebben dan op dit forum.

Bor 18-09-2002 09:49

ik heb ze al redelijk vaak op, alleen neem er niet teveel; ik had er een keer 6 op en ik zwaar verneukt de volgende dag.

TECHNique 18-09-2002 14:40

Citaat:

Secretly schreef:
hey mensen,

ben vandaag dus in eindhoven langs de pathe geweest, en ff een tip.........volgens mij is die coffeshop van de power wower ofzo niet zo goed,]maar daarlangs zat een smartshop.....
en heb dus ephedracaps gekocht.
Wil deze eens proberen,
heeft er iemand ervaring mee......
is het slim om deze op een volle of juist lege maag te nemen, en hoe lang duurt het voordat het is uitgewerkt.
Kkun je dat versnellen mocht je het niet meerleuk vinden :)

nou hoop op een reaxie,
xxxx
Me.

p.s er is trouwens nog een andere smartshop in eindhjoven weet iemand waar precies ergens op de stratumsedijk??
thnx bye bye

Af en toe neme ik ephedra.
Altijd 3 of 4 werkt bij mij een uurtje of 5/6 en als ik er redbull bij drink werkt het beter(enigzins logish)

ESCO 19-09-2002 10:01

Ik kan er niet tegen als ik moet slape, met speed en XTC heb ik geen probleem om te slapen maar Ephed lukt t em dus niet.

CokemanLalalala 19-09-2002 14:27

heeft er iemand een goed adresje om paddo's te halen in rotterdam?
ga proberen overstap te maken van chemisch naar natuurlijk :D

ook harrie 19-09-2002 16:39

weet je in eindhoven de grashopper te zitten? op de grote berg, vlakbij het stadhuisplein, daar zit een zijstraatje (kleine berg volgens mij) en daar zit sirius, daar hebben ze heel veel, die is veel beter dan die andere daar bij pathe
en ze hebben goed advies

Locke 21-09-2002 12:11

Citaat:

Anal Avenger schreef:
laat je in de smartshop zelf inlichten, ik neem aan dat ze er daar meer verstand van hebben dan op dit forum.
Mwha in de meeste smart shops waar ik geweest ben weten ze geen eens wat ze verkopen ..

ook harrie 21-09-2002 14:32

Citaat:

Locke schreef:
Mwha in de meeste smart shops waar ik geweest ben weten ze geen eens wat ze verkopen ..
dan moet je naar een goeie smartshop gaan

Locke 21-09-2002 15:34

Citaat:

ook harrie schreef:
dan moet je naar een goeie smartshop gaan
Mja hier in Goes hebben we ook in goeie die lui gebruiken al zooi jaren maar in Roosendaal ben ik in een hele zooi verschillende geweest en daar wisten ze niks ..

Sir Smoke-A-Lot 26-09-2002 02:32

Citaat:

ook harrie schreef:
weet je in eindhoven de grashopper te zitten? op de grote berg, vlakbij het stadhuisplein, daar zit een zijstraatje (kleine berg volgens mij) en daar zit sirius, daar hebben ze heel veel, die is veel beter dan die andere daar bij pathe
en ze hebben goed advies

Niet de kleine berg maar een zijstraat daarvan, komen we altijd langs als we naar 100% lopen! :o

Junkfood Junkie 27-09-2002 12:26

ik heb er op Trance Energy ooit een x 7 gegeten over de hele avond verspreid... in de trein na het feest ging ik bijna over m'n nek van slechtheid in mijn pens...

dus pas wel op met hoeveel.. de laatste 2 hebben toch geen nut meer...

NecroDopey 27-09-2002 12:28

Kvind het maar kutspul, lukt me dan gewoon niet om in slaap te vallen terwijl ik echt supermoe ben, das echt frustrerend :)

CokemanLalalala 27-09-2002 15:11

Citaat:

Junkfood Junkie schreef:
ik heb er op Trance Energy ooit een x 7 gegeten over de hele avond verspreid... in de trein na het feest ging ik bijna over m'n nek van slechtheid in mijn pens...

dus pas wel op met hoeveel.. de laatste 2 hebben toch geen nut meer...

idd oppassen met hoeveelheid. vriend van me had er ooit dik 20 genomen en voelde zich onwel :p

-ZoNe- 11-04-2003 12:23

Flower Power bedoel je :P daar had ik paddo's een keer gehaald waren echt wel super goed!!!

In de kleine berg zit ook nog de Sirius Smart Galleries daar halen we meestal.

hoertje 18-04-2003 20:36

Waar kun je smartshops eigenlijk vinden??

flipm0 18-04-2003 21:20

er is er nog 1 :) DE SIRIUS!! geweldige zaak :)

flipm0 18-04-2003 21:22

offtopic : wie woont hier eigenlijk allemaal in eindhoven :)?

harrie the 5th 19-04-2003 10:49

Citaat:

Anal Avenger schreef op 18-09-2002 @ 08:01:
Tenzij er toevallig 2 smartshopeigenaren op dit forum zitten...

harrie the 5th 19-04-2003 10:49

Citaat:

flipm0 schreef op 18-04-2003 @ 22:22:
offtopic : wie woont hier eigenlijk allemaal in eindhoven :)?
ik woon heel dichtbij en kom er dagelijks.... toch woon ik in limburg..

harrie the 5th 19-04-2003 10:50

Citaat:

hoertje schreef op 18-04-2003 @ 21:36:
Waar kun je smartshops eigenlijk vinden??
in gebouwen..... (met een dak)

Footprint 19-04-2003 12:22

op de gelderopse weg tegen over die coffeeshop die er zit zit ook een smart shop
magic moments heet die
dat is de beste van eindhoven imho
en op de 2e plaats de sirius

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:52.