![]() |
smartshops
hey mensen,
ben vandaag dus in eindhoven langs de pathe geweest, en ff een tip.........volgens mij is die coffeshop van de power wower ofzo niet zo goed,]maar daarlangs zat een smartshop..... en heb dus ephedracaps gekocht. Wil deze eens proberen, heeft er iemand ervaring mee...... is het slim om deze op een volle of juist lege maag te nemen, en hoe lang duurt het voordat het is uitgewerkt. Kkun je dat versnellen mocht je het niet meerleuk vinden :) nou hoop op een reaxie, xxxx Me. p.s er is trouwens nog een andere smartshop in eindhjoven weet iemand waar precies ergens op de stratumsedijk?? thnx bye bye |
Heb ze wel vaak gedaan maar persoonlijk vind het een van de kutse smart pillen .. Beste op lege maag innemen en werken ongeveer 6 tot 8 uur ..
|
laat je in de smartshop zelf inlichten, ik neem aan dat ze er daar meer verstand van hebben dan op dit forum.
|
ik heb ze al redelijk vaak op, alleen neem er niet teveel; ik had er een keer 6 op en ik zwaar verneukt de volgende dag.
|
Citaat:
Altijd 3 of 4 werkt bij mij een uurtje of 5/6 en als ik er redbull bij drink werkt het beter(enigzins logish) |
Ik kan er niet tegen als ik moet slape, met speed en XTC heb ik geen probleem om te slapen maar Ephed lukt t em dus niet.
|
heeft er iemand een goed adresje om paddo's te halen in rotterdam?
ga proberen overstap te maken van chemisch naar natuurlijk :D |
weet je in eindhoven de grashopper te zitten? op de grote berg, vlakbij het stadhuisplein, daar zit een zijstraatje (kleine berg volgens mij) en daar zit sirius, daar hebben ze heel veel, die is veel beter dan die andere daar bij pathe
en ze hebben goed advies |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik heb er op Trance Energy ooit een x 7 gegeten over de hele avond verspreid... in de trein na het feest ging ik bijna over m'n nek van slechtheid in mijn pens...
dus pas wel op met hoeveel.. de laatste 2 hebben toch geen nut meer... |
Kvind het maar kutspul, lukt me dan gewoon niet om in slaap te vallen terwijl ik echt supermoe ben, das echt frustrerend :)
|
Citaat:
|
Flower Power bedoel je :P daar had ik paddo's een keer gehaald waren echt wel super goed!!!
In de kleine berg zit ook nog de Sirius Smart Galleries daar halen we meestal. |
Waar kun je smartshops eigenlijk vinden??
|
er is er nog 1 :) DE SIRIUS!! geweldige zaak :)
|
offtopic : wie woont hier eigenlijk allemaal in eindhoven :)?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
op de gelderopse weg tegen over die coffeeshop die er zit zit ook een smart shop
magic moments heet die dat is de beste van eindhoven imho en op de 2e plaats de sirius |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:52. |