![]() |
Wat is nog in???
Ik zie steeds meer scoeters rijde, is puch niet goed genoeg meer? of is het gewoon uit????? Nou ik ben benieuwt als puch fan. :D
|
volgens mij komen er idd wel meer scooters jah , komt denk ik omdat mensen meer geld gaan verdienen enzo ..
( wrede avatar!!) |
Ik denk we krijgen een spannende topic over kleding, lifestyle etc
gaat het over scootertjes :/ |
Eh. Puch? *kijkt verward*
|
nou kijk het zit zo, ik pakte een banaan van de fruitschaal, en toen ontplofte ie ineens, dus ik belde snel de brandweer maar die was roze dus viel mn broodrooster zomaar van mn keukenkastje... erg he?
|
maar ik heb geen fruitschaal :|
|
Citaat:
liek! *schopt naar onzin* zonder fruitschaal kan het ook, neem gewoon je magnetron |
Citaat:
|
Tssk. Niet moeilijk doen. Als je toch een brommer wilt neem een Puch. Of zo'n jaren 70 ding :D (Kreidler etc..)
Die heerschen gewoon. Scooters zijn al jaren gigantisch 'hip' ...kzou me dr maar neit al te veel van aan trekken.. |
Ik snap niet waarom scouters zo populair zijn geworden, zijn die niet origineel ontworpen om oudere mensen te vervoeren.
Normaal blijven "stoere" mensen toch weg bij dat soort dingen? |
Citaat:
|
Citaat:
|
weet je wat erg is? van die bejaarden op snorfietsen, ben je hard aan t fietsten en halen ze je in op die kut dingen, en dan doen ze ook nog of ze trappen en t helemaal zelf doen, maar ik hoor dat kutmotortje wel!!
|
ik haat die oma wagentjes die nemen het hele fietspad in en rijden je zowat de weg af..
bij ons rijden er ook jongeren in rond trouwens.. vet vaag :confused: |
Wat is nog in? Kijk om je heen.... :rolleyes:
|
Citaat:
|
Citaat:
*wil weten wat een puch is* ik voel me buitengesloten. :| |
weet je nie wat een puch is?! ghe een soort klein brommertje....
die vinnik veel cooler dan scooters, niet zow patserig, ook nie zoow snel gestolen enzow... |
ik rij al jaren op een gare pech rond......kheb een mt en wallaroo enz. gehad tussendoor maar een puch blijft toch het beste hehe gaat tenminste niet snel kapot :D
|
Een puch kopen is zoiets van....ik wil wel, maar ik kan niet!
|
Citaat:
|
je ziet inderdaad veel minder puchjes dan vroeger, terwijl ze toch heerlijk rijden..
Voorbeeld: bij ons op school staat de gehele brommer/scooter parkeerplaats vol met scooters.. geen puch meer te zien... |
Maakt t iets uit dan, wat er 'in' is?
|
:confused: geen verstand van
|
scooter rijd veel lekkerder :)
|
Ik vind scooters en brommers e.d. gewoon stom.
|
wat in is boeit niet...
als je op een puch wil rijden, dan rij je op een puch... who cares... |
Citaat:
althans... dat vind ik een mannelijkere uitstraling hebben |
Citaat:
http://members.lycos.nl/jbg/uitlaat.JPG http://members.lycos.nl/jbg/licht1.jpg http://members.lycos.nl/jbg/zijkant.JPG Zo als je kunt zien is mijn brommer niet echt een verwijfd brommertje. :D En ik denk dat die van mij nog wel wat harder kan dan die van jou. (y) |
Citaat:
|
Citaat:
Wat een belachelijk ding :D |
als de bal niet over de lijn is :D
|
dan ken je em in je bek krijgen
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik vind hem wel geinig, nu zie je ook gelijk wat een puch is para...
kan me echt nei voorstellen dat je nog nooit van puch gehoord heb.. |
:D omg die puch
een exklasgenoot van mij had een vespa, ook opgevoerd en overgespoten enzo, was wel lachwekkend, maar deze is nog erger :D |
haerly davidson moters roelen!
(of hoe je het ook schijft :o |
Stoer, maar het blijft speelgoed
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:07. |