![]() |
Weet iemand een URL waar ik Final Fantasy IX OST kan kopen??? Liefst in Nederland!!!
Hai!
Ik wil graag Final Fantasy IX OST kopen maar ik weet niet waar?? plz help! Greetz XC |
heb ff voor je gezocht...
pff... 't wordt importeren... denk ik... ik vond wel een interessant artikel: hierin stond o.a. Er komen nu een aantal vragen omhoog: Mag ik deze muziek downloaden als ik de game heb gekocht en deze muziek dus technisch gesproken al in mijn bezit heb? maar goed je wou de CD... lijkt me... op www.amazon.com en dan zoeken op 'Final Fantasy IX' maar dan ben je dus al gauw 80 piek of meer kwijt... |
Hee! Thx dewd!!
Greetz XC |
*sigh*.... Ik ben maar een jongen man... Ik heb wel geld maar geen Mastercard \ Visa \ AE etc.
Moet je geld voor betalen om deze soorten kaarten te krijgen? Greetz XC |
Citaat:
zit ook een leeftijd aan... volgens mij... hebben je ouders niet... en als ze moeilijk doen over bestellen over internet... Amazone.com is naar mij weten een zeer betrouwbare site wat CD's en boeken betreft... anders wil ik nog wel ff voor je kijken... ergens... |
Citaat:
http://forum.scholieren.com/smile.gif Maar is er geen flikkers die betalen op aankomst?? Greetz XC |
Citaat:
maar die hebben die CD niet... en als ze 'm wel hebben dan is het vaak alleen in dat land zelf... |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:37. |