Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Muziek (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=29)
-   -   I Against I Promo, die is goed! WOEI!! (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=220610)

Rhinus 17-09-2002 21:29

I Against I Promo, die is goed! WOEI!!

Dat zou ik willen zeggen, maar helaas heb ik er (nog) geen gekregen. Jullie al wel?

Nee verdomme, ik heb geen geduld/gedult!

G-Lo 17-09-2002 21:33

Citaat:

Rhinus schreef:
Dat zou ik willen zeggen, maar helaas heb ik er (nog) geen gekregen. Jullie al wel?

Nee verdomme, ik heb geen geduld/gedult!

Nope.

Ook hier nog niks.

We zouden natuurlijk meneer Rockstar kunnen mailen ?

Danique 17-09-2002 21:56

en dan? eisen dat ie morgen op de deurmat ligt? wees toch blij dat ie zoiezo zoiets voor jullie wil doen..ga dan niet zeiken over dat het te lang duurt. :rolleyes:

G-Lo 17-09-2002 22:01

Citaat:

danique2 schreef:
en dan? eisen dat ie morgen op de deurmat ligt? wees toch blij dat ie zoiezo zoiets voor jullie wil doen..ga dan niet zeiken over dat het te lang duurt. :rolleyes:
Nee hoor :)

Ik ben soms gewoon een beetje ongeduldig en ik heb het HELEMAAL met je eens dat het gewoon gaaf is dat ze het op deze manier doen.. Mjah..ik wil die promo :)

*staat iig wel op gastenlijst dus dat vind ik sowieso al heel wat (y)*

En zeiken dat het te lang duurt? Nee, hoogstens afrvragen waarom.. (en opzich zou het ook wel leuk zijn om die nummertjes beetje te kennen voor het concert zaterdag..)

skatefamke 18-09-2002 08:31

Citaat:

Glow schreef:
Nee hoor :)

Ik ben soms gewoon een beetje ongeduldig en ik heb het HELEMAAL met je eens dat het gewoon gaaf is dat ze het op deze manier doen.. Mjah..ik wil die promo :)

*staat iig wel op gastenlijst dus dat vind ik sowieso al heel wat (y)*

En zeiken dat het te lang duurt? Nee, hoogstens afrvragen waarom.. (en opzich zou het ook wel leuk zijn om die nummertjes beetje te kennen voor het concert zaterdag..)

is dat het concert in simplon in groningen?
ik sta ook op de gastenlijst, maar heb die avond al 2 dingen waar ik heen wil en uit moet kiezen... jammerrrr :(

G-Lo 18-09-2002 08:39

Citaat:

skatefamke schreef:
is dat het concert in simplon in groningen?
ik sta ook op de gastenlijst, maar heb die avond al 2 dingen waar ik heen wil en uit moet kiezen... jammerrrr :(

Nee, Elbekurkie in Meddo...

raaah 18-09-2002 11:58

Citaat:

Glow schreef:
Nee, Elbekurkie in Meddo...
ik ga niet trouwens.

G-Lo 18-09-2002 14:29

Citaat:

raaah schreef:
ik ga niet trouwens.
ELS? Wat doe je me aan? :|

Rebirth Of Cool 18-09-2002 16:17

I agianst I is heerlijk, ze komen op een verzamel cd tje genaamd still naked van naked records, playroll trouwens ook.

Rhinus 18-09-2002 17:30

Citaat:

danique2 schreef:
Stel je niet zo aan. Ik vind 't gewoon jammer dat ik er nog geen heb. En ik vroeg af of ik de enige was.

raaah 18-09-2002 18:52

Citaat:

Glow schreef:
ELS? Wat doe je me aan? :|
oh, nu trouwens misschien toch weer wel :)

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:10.