![]() |
NuMetalNu
Gaat daar nog iemand heen? Ga morgen kaartjes kopen (geloof niet dat het al uitverkocht is..)
Waar: Nighttown, R'dam Wanneer: zondag 22 september Kost 't?: 14 € Info: http://www.nighttown.nl Wie: -Dreadlock Pussy -Green Lizard -Craven -Smogus -Brainshake -88 Circles Above -Chakra Anyone? Alleen Chakra en 88 Circles heb ik nog niet live gezien, wel lekker 7 bandjes op 1 dag :D |
ik ga niet maar wat doet green lizard daar?
|
Citaat:
|
optreden? :D
hmm, valt dat soms ook niet een beetje onder numetal? |
Citaat:
|
Citaat:
En wie weet drinken ze ook wel bier en gaan ze meedoen met moddergevechten ofzo .. |
Citaat:
|
Citaat:
|
mensen zijn te lui.. alles wat ze niet kunnen beoordelen, of minder mooi vinden wordt maar onder de nu-metal noemer gegooid
gewoon die bands tjekken als je et wat vindt, klaar :p |
pff 14 pleuro voor stront
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar dan nog ben je goedkoper uit als je elke band apart moet gaan checken - tis 2 euro per band En dat het stront is hangt ook maar van je smaak af (niet dat ik van stront hou..) :P |
Bah. Brrr. Bwugh.
|
Citaat:
|
Dreadlock pussy, das wel leuk natuurlijk, maar ja... :(
|
Hmz.. morgen al..
Vertel ff hoe het was? Hmz, aan de ene kant zou ik graag gaan. Maar ik heb elke band al verschillende keren live gezien en zal ze nog verschillende keren live gaan zien en heb absoluut geen zin mn ex te zien.. en aangezien die in chakra speelt (die langharige drol :D).. als je em ziet staan, doe em dan maar de groetjes van Kim.. :D:D |
wel koel, maar neej k heb nie echt geld ervoor....
|
'kwilde er eerst naar toe maar moet morgen iets anders doen, is wel jammer, omdat rdam toch dichtbij is voor mij,
nah enige troost, 'kkom elke maandag t/m donderdag langs nighttown lolz :D |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:58. |