![]() |
bescheidenheid zelve
ijdelheid doet mij beseffen dat ik leef
verhevenheid doet mij beseffen dat ik leef narcisme doet mij beseffen dat ik leef hoogdravendheid doet mij beseffen dat ik leef arrogantie doet mij beseffen dat ik leef neerbuigendheid doet mij beseffen dat ik leef zou ik het lef hebben om me levenloos te voelen? 'tja' het golvend ritme het ultieme besef dat je leeft de intense hartstocht enerzijds verwaarloosd anderzijds sporadisch aanwezig is dat wel zo of word je meegesleept in het moment de urgente drang naar geborgenheid of gewoon een plat gevoel waar al jaren op wordt gezinspeeld het wordt uit z'n verband gerukt maar godallemachtig laat je niet kisten door op de oppervlakte blijvende impulsen het is jouw feestje |
Misschien te snel over je geoordeeld;
Mooi prozaisch gedicht (y) Beetje shallow, maar toch met gevoel |
tja, ik vind het niets, teveel herhaling, allemaal woorden opnoemen kan mijn neefje van 5 ook... het is saai om te lezen en het einde is niet goed genoeg om de het goed te maken voor die 6 saaie regels die ik al gelezen had...
|
Eerste heeft een goed idee, jammer dat je gekozen hebt om het op een zo eenvoudige manier uit te werken.
|
veelzeggend...
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:32. |