![]() |
Zojuist 20 geworden
ik ontdekte dat ik 2 uur geleden 20 geworden ben . daarbij heb ik maar ff gevierd met
zao- self titles en biertjes en telefoontjes van mensen :p en vandaag (over 14 uur) met de band oefenen en zuipen. |
heh feliciteert ouwe :p
|
Gefeliciteerd... enne uitkijken he... nu gaan de mensen van je verwachten dat je volwassen wordt enzo ;) :p :D
|
Gefeliciteert!!
|
gefeli
|
laat dat Zao voortaan maar achterwege, en denk eens aan fenomenen als de Mighty Mighty Bosstones, en Jazz Jamaica...
voor de rest... van harte gefeliciteerd! :) |
dikke lambal waar was je gister nou geen verassing op de skate baan wat een lamme hond ook. (n)
aap vanaaf worden we lam jongentje. |
proficiat (y)
|
Citaat:
|
|
http://members.home.nl/m.feijs/feest.jpg Doe ik ook maar een duit in het zakje, niet alleen een taart maar tevens een geheel verzorgde verjaarstafel... :)
|
mijn taart is gebakken op 86 graden... das toch wel wat persoonlijker he :)
|
Jaaa, daar heb je wat aan... een taart die nog niet gaar is :D Moet toch minstens 200 graden zijn volgens mij.
|
Citaat:
|
gefeliciflapstaart
(ook voor danique2, die was pas toch ook jarig?) |
Citaat:
|
SLOT :mad: :) gefeli ofzo (y)
|
gefeliciteerd :)
|
voor de forumbazen:
als je hier een slot geplaatst hebt zet dan meteen even iets op de meeting manager: Wat: Meeting Muziek Waar: Utrecht Wanneer: 26 oktober 2002 tussen 12.30 en 13.00 bij het Meetingpoint op het Centraal Station Utrecht , 's avonds naar het concert van Bad Manners (ska) |
gefeliciteert...
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:44. |