![]() |
cd's te koop
ik heb heel veel cd's die ik nooit luister en kwijt wil
Semitones - (debuut album) Alanis Morissette - Jagged Little Pill Alanis Morissette - Supposed Former Infatuation Junkie silverchair - best of volume one Hoover - a new stereophonic sound spectacular King Adora - (titel vergeten, lol) RATM - Evil Empire My Vitriol - Fine Lines Green Lizard - titel vergeten.. (debuutalbum) Undeclinable Ambuscade - Their Greatest Adventures heeft er ook nog iemand interesse in silverchair video's (ooit was ik onwijs fan enzo.. hmm) Emtion Pictures heb ik en een videoband met alle videoclips van Frogstomp, Freak Show, en Neon Ballroom. |
wat moet je voor die toolcd hebben??
*kben nooit goed in bieden :o* |
Hoeveel wil je voor Sixsteen Stone, Tool en silverchair hebben?
|
ik wil die tool cd ook wel:P maar er zijn wel meer mensen die daar in geinteresseerd zijn:( maargoed, zeg maar wat je er voor wil hebben.......
en zeg dat ook maar voor die van de sex pistols:P |
tsja biedt maar voor die TOOL bootleg. wel boven de 12 euro graag want hij was beswel duur.
of is het eerlijker om hem gelijk aan moodindigow te beloven? ben niet zo goed in dit soort dingen :( 16 stone: 8 euro inclusief verzendkosten silverchair: is dubbel cd, was tering duur (60 piek) maarre.. uhm 15 euro incl verzendkosten sex pistlols: 5 euro incl verzendkosten |
Laat silverchair dan maar zitten, ben wel erg geinteresserd in Tool en wil sixteen stone ook wel.
Voor Tool bied ik iig 15 euro (als de kwaliteit redelijk is) maar als je het eerlijker vindt om hem aan mood indigow te verkopen snap ik het ook wel een beetje... |
Bush - The Science of Things
ik bied 5 euro als da nie genoeg is ofzo mail me maar agressivemidget@hotmail.com :) |
aaah die silverchair videos wil ik!! hoe duur? :)
de cd van bush, science if things ben ik ook wel in geinteresseerd, hoe duur issie? :) |
Citaat:
nofxrulezzz@hotmail.com [edit] ik zag net op je cu2 site dat je NOFX niet lief vind:( ga je schamen:P[/edit] |
Citaat:
ik hou gewoon helemaal niet van (Amerikaanse) pretpunk. Ik mail jullie allemaal even. |
En iedereen die die TOOL bootleg wil hebben:
bied dan wat.. hoeveel wil je kwijt? |
Hoe is de kwaliteit van de bootleg?
|
umm naja het is dus een TOOL concert uit de 013 en het is beswel goeie kwaliteit.. ik zal zo nog eens goed luisteren en misschien dat ik dan wat ehh specifieker kan zijn...
|
ik wil bush en greenday. wat moet het kosten?
|
ik wil wel tool en bush - science of things
Maar die zijn volgens mij al door anderen gevraagd.. |
TOOL bootleg heb ik nog ff geluisterd: de opname kwaliteit is bestwel goed voor een live cd..
en als je die TOOL bootleg wil hebben moet je gewoon wat bieden, anders gaat ie naar glass ghost.. bush - the science of things is al verkocht aan AM de andere bush cd is ook al verkocht aan glass ghost geloof ik greenday cd = 6 euro incl verzendkosten. |
Ik wil dookie! denk ik.. :D
de prijs vind ik ok (y) ik heb hem nu te leen, dus ik wil 'm nog ff luisteren maar ik denk wel dat ik 'm wil (dus als iemand nu biedt is het jammer voor me :p). Ziet 'ie er goed uit? Is ie nog helemaal goed? :) een vraag over Jagged Little Pill: heeft ie Your House als hidden track, of alleen de andere versie van Oughta know |
Dookie heb ik echt 3 x in mijn leven gedraaid ofzo. Het hoesje is doorzichtig groen en nog helemaal ok. De rest ook.
Jagged Little Pill heeft die extra You Oughta Know versie én Your House. |
aangerpast.
|
Citaat:
maargoed, ik hoef fine lines al niet meer aangezien het waarschijnlijk toch niet de ''remastered'' versie is.. |
Heb je de Tool cd nog?
Ik bied €17.50 |
glass ghost heeft me nog net voor jouw bod gemailt dat hij de cd's wil.. sorry.
|
Citaat:
heb die cd 3 x gedraaid ofsow.. lol. |
Citaat:
|
hmm hoeveel vraag je voor die cd van u.a.?
|
Citaat:
dit is alles wat nog te koop was... de rest zal je zelf wel weten zeker :confused: maargoed... Ik hoop dat aanpassen op dit forum ooit kan wordne toegelaten |
Citaat:
|
Citaat:
vind t namelijk een (y) cd, maar mijn exemplaar is kapot :) maargoed |
Hoeveel vraag je voor die van Alanis Morissette?
|
Citaat:
|
Alanis Morissette - Jagged Little Pill
Is deze al weg? |
Citaat:
|
neej die is nog niet weg, heb m nog niet opgestuurd
|
hoe veel euro moet je hebben voor die greenlizard cd?
|
Citaat:
ik heb wel belangstelling |
Citaat:
Oja, het is geen gekopieerde cd he? Met het echte hoesje? |
die silverchair best of cd heb ik bij de free record shop gezien voor 14 euro 99..
hoeveel vraag je voor evil empire (ratm) incl. verzendkosten? |
mocht je die cd van my vitriol nog hebben laat ff weten wat je ervoor wilt hebben
thankx Rat |
Citaat:
t'is een klotecd maar past bij mn collectie... |
is die cd van my vitriol er nog?
|
Citaat:
|
mocht je die cd van my vitriol nog hebben laat ff weten wat je ervoor wilt hebben
thankx Rat damn moet hier wel lang wachten op een antwoord. :mad: |
supposed former infatuation junkie is al verkocht..
sorry dudes ben een tijdje niet op scholieren forum geweest uhm ik ben dus riOtgrrl he, nieuwe account want die andere flipte. evilsmiley: greenlizard = 6 euro incl battlestar: ratm = 6 euro incl. en vaag dat die s'chair cd nu beswel goedkoop is, maja het is ook een klote cd :D leratluciano: my vitriol heb ik nog. 6 euro incl. hmm ik zie dat er nog meer mensen geinteresseerd zijn in ratm en my vitriol, maar ik verkoop de cd's gewoon aan diegene die het eerste was, en als diegenen het teveel geld vinden, dan ehh hebben ze pech? en gaat ie naar iemand anders. kijk als ik 4 euro voor een cd vraag, inclusief verzend kosten, dan hou ik zelf nog niet eens 2 euro over. |
ow ja, evilsmiley en al die mensjes die ik genoemd heb, als jullie echt interesse hebben kunnen jullie dan even mailen? dan kan ik alles een beetje beter bijhouden. thanks.
littlethingsofvenom@fuckhotmail.com add me desnoods op msn: boysforpele911@hotmail.com ;) |
en hoeveel voor undeclinable??
|
Kwil evil empire van rage wel hebben, hoeveel wil je ervoor hebben?
Laat het ff weten op me meel plz... Greeeetzzzzz |
woei cottoncandy, wat een ontzettend lieve avatar..dat moest ik gewoon ff zeggen :D (y) *woei*
|
thanks freakjuh
beter lezen jongens, undeclinable is allang al weg en ratm is al aan iemand anders beloofd. |
Is green Lizzards alweg?
|
Citaat:
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:10. |