![]() |
*hoe voel je dat...*
hoe je klaarkomt als meissie zijnde.....ik heb al best vaak sex gehad om het zo maar te zegge,alleen ik voel niet of ik klaar kom of niet.....is dit raar??? moet ik hiervoor naar de doc.??? ik druf eigenlijk niet zo goed naar de doc,want ben bang dat ie aan me zit enzo....
|
:rolleyes:
|
Citaat:
|
Citaat:
daarom betwijfel ik de geloofwaardigheid van deze post |
Nou, laat ik het bericht dan maar ff serieus opvatten, daar komen we nog het verst mee. (y)
Als ik het goed begrijp ben je nog nooit in je leven klaargekomen? Geen ramp, er zijn wel meer meisjes die nog nooit een hoogtepunt hebben gehad op die leeftijd. Eerste vraag op mijn checklist in dit geval is steeds: heb je het al wel eens met jezelf gedaan? |
Citaat:
En ja, het is raar, want als je klaarkomt voel je dat heus wel.. Sjeezus, waarom doen mensen die totaal niks van seks weten er uberhaupt aan? |
Citaat:
xxx |
Citaat:
|
Citaat:
|
Misdschien heb je hier iets aan: http://forum.scholieren.com/showthre...ght=klaarkomen
Ik kan je in ieder geval verzekeren dat een bezoek aan je huisarts niet nodig is. |
Dit is een serieuze topic dus doe ff normaal.
Kom je klaar als je het zelf doet? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
dit is misschien wle zijn manier van forummen...ieder z`n stijl toch? :rolleyes: |
Citaat:
|
Citaat:
|
*flame war!* :p
:rolleyes: |
Als je maar van m'n drumcomputer afblijft! huh huh m huh.
|
Citaat:
|
Citaat:
(zei de drummer) |
Citaat:
En kunnen geen vriend krijgen enz. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:36. |