![]() |
Super Mario 1
Het lukt me verdomme maar niet om Super Mario 2 uit te spelen! WRAAAAAH!
|
titel : Super Mario 1
Onderwerp : Super Mario 2 een beetje te diep in het glas gekeken vannacht? Of iets anders? |
Citaat:
|
Citaat:
Ozin? http://forum.scholieren.com/confused.gif |
Citaat:
|
je bedoelt voorde gameboy? ik heb ze alle 3 uitgespeeld http://forum.scholieren.com/smile.gif
|
:)
|
2 voor de (s)nes is wel te doen geloof ik.. 3 alleen niet :D
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Mario 2 word simpel als je de warps weet, maar die weet ik niet meer. :P Ik heb deze game wel vaak uitgespeeld, maar het is allemaal wat lang geleden.
|
Citaat:
omg koos kansloosje... |
Citaat:
ps, waarom geen slotje?, moet toch als topic meer dan een jaar oud is ofzo(volgens mij een regel, maar weinig forum baas hier op games) |
Citaat:
|
Ik kreeg een waarschuwing en een slotje op het topic toen in iets upte van 2001. Waarom nu niet?! :D :confused:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
geen idee, ik heb nog wel een save staan op het spel dat van een vriend van me is, ik ga em wel effe lenen, ben toch weer benieuwd naar het einde, weet nog wel dat ik ook alle munten(of zoiets dat je moest verzamelen) had en dat dat langer duurde dan het spel uitspelen :s |
Citaat:
|
Citaat:
Met mario 3, via de Amerikaanse import had ik hem toen ik 7 was, en ontkende Nintendo Nederland gewoon het bestaan ervan en dattie uberhaupt ooit zou komen:cool: Kinderen op school geloofden ook niet dat ik hem al had:o, was wel lachen zo'n omgebouwde NES toen import games etc nog niet ingeburgerd waren. (Vond ik toen ook heel stoer om de club nintendolijn(normaal tarief toen nog:D) te gaan bellen met vragen over het spel:p:D) |
:D
We hebben thuis nog een aantal Amerikaanse Snes games liggen waaronder Mario RPG en Mario is missing. Die laatste is trouwens zo slecht dat het gewoon leuk is om daar een game van te hebben.:D |
Mario is Missing:D
Dat Aardrijkskundige spelletje met Luigi:D Besproken in in de Power Unlimited in 1993:D, 6,9 ofzo :D |
Oh, dat is nog best hoog. Het laagste cijfer wat ik ooit heb gelezen was een 0,7 voor Jeopardy voor de N64. :D Is volgens mij ook nooit in Europa uitgekomen. Stond bij de release:"Pray of not" :D
Ik vind de PU trouwens steeds minder leuk worden. :o |
Citaat:
|
Citaat:
Dan blijkt idd dat het allemaal een droom was. En het verbaasd met dat dit topic nóg steeds geen slotje heeft gekregen. |
Citaat:
Nostalgisch was iig de war Sonic versus Mario, de lezer Mortal Marcel, war Streetfighter vs Mortal Kombat, en de magere 6,9 die Super Mario kart in het eerste nr kreeg, en een lading hate-mail voor Bjorn tot gevolg had:cool: |
weggekocht omdat ze zo goed waren? mmm, waar zitten die gaste nu dan allemaal? volgens mij zijn het gewoon wat prutsers die het na een tijdje zat worden, het is wel leuk om te lezen daar neit van :P
|
Citaat:
Na twee-vier jaar ofzo kwamen Skate, Dre en Boris etc pas. Kees is de enige die langer is blijven hangen, en Ed en Edwin gingen later ook echt reviews schrijven. |
M'n moeder heeft nog steeds een abo op de pu en ik vind het gewoon steeds slechter worden. De vormgeving vind ik niet mooi, commentaar wordt steeds saaier en ze hebben geen leuke strip meer. (n)
|
Citaat:
Power Kid en dan nog twee van die comic figuurtjes had je achterin:D |
Heb hem vroeger voor de nes wel eens uitgespeeld, maar was dan ook een die hard :cool: . pracht spel, was zeker apart! Zie alles nog zo op me netvlies...
|
PU: Hmmmm Mortal Marcel.
Hij was terug zag ik vorig jaar. Ik wist niet dat dat blad nog bestond toen ik er langs liep in de boekhandel. Ik dacht dat dat blad namelijk al lang ten onder gegaan zou zijn aan: 1. uT brEEzAh NiVeau. 2 De PREVIEWS van spellen die ongeveer een maand of 2 daarvoor uitgekomen waren. 3. De (destijds) stille dood van de console (Ja ik weet, die dingen hebben jammer genoeg weer een voet aan de grond nowadays). |
ik heb mario 3 in de kerstvakantie nog uitgespeeld(nes)
en mario 2 vond ik altijd het moeilijkst maar heb hem vorig jaar ooit voor het eerst uitgespeeld daarna nooit meer geprobeerd. en mario 1 kan ik in 10 min en is dus geen kont aan. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:43. |