![]() |
Hup Hop Song van Corry Konings
Zelf houd ik erg van Nederlandstalige muziek en volkszangers en zangeressen, maar dit van Corry konings nu is erg afgezaagd.
Ze wilt puur teren op het succes van The Ketchup Song en heeft deze gecovered, maar dan heel erg slecht. Slechte tekst, slecht gezongen, echt snel in elkaar geflanst. Niet verdiend als het een hit wordt. Wat vinden jullie van de Hup Hop Song van Corry Konings? |
heb em nog niet gehoord, maar als ik je verhaal zo lees denk ik niet dat het echt iets is wat ik moet horen..
|
Ik hoorde het laatst ook ja, dat ze die single opgenomen had. Zou m wel een keer willen horen, maar heb zo'n voorgevoel dat ik het niet veel zal vinden..
|
What's next?
Frans Bauer die In The End van Linkin Park gaat coveren? :eek: |
Het is eng :(
|
Citaat:
ontopic: ik ken het origneel niet eens en ik hoef ze allebei niet te horen :D |
Citaat:
|
Hoop het nummer nooit te horen..
|
Citaat:
|
Citaat:
|
idd echt erg...met zo'n wannabe frans bauer type ernaast.....wheeeeehh...koude rillingen krijg ik ervan...
|
kzag net een stukje erover op rtl 5, nou echtz ielig hoor hoe ze zich vertoond, en nogg trots melden dat het dansje iets anders is dan het origineel op de vraag of alles dan is nage-aapt van het origineel.
Ook die vent erbij in de clip. Echt niet nederlandse volksmuziek waardig dit. Hoop dat Hollands Glorie dit nummer gaat boycotten, maar dat zal wel niet. |
Citaat:
|
Citaat:
|
deze valt tenminste wel mee te zingen :cool:
:P |
Citaat:
|
ach corry en ik zeggen maar altijd, waarom moeilijk als het makkelijk kan...
en zo is het maar net... |
Citaat:
|
Ik ken 't. Ach ja, je moet iets doen om geld te verdienen. De ene zet K3 op, de andere maakt Metal en de andere covert een toch al hersendood nummer. Ach, ik ga er niet dood van..
Ik wil er wel dood van.. |
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:19. |