![]() |
ban bij RA2
Weet iemand hier hoelang het duurt voor je ge-unband wordt bij red alert 2? Want mn zus heeft drvoor gezorgd dat er een ban op mn naam staat en ik zou niet weten hoe lang et duurt voor ik weer kan spelen..... Dus als iemand et al weet?
|
I don't no :) ik denk dat het aan de mensen ligt die je ban hebben gegeven meestal duurt het 2 weken of als het iets heel ergs is NOOIT :) dan ben je gewoon verwijderd :)
wat heb je precies gedaan ?? :rolleyes: |
Ik niks... Mn zus zei in die chatbox fuck you en toen werd ze geband wegens 'bad language'. Nogal overdreven maar oke. Maar ik kan ook niet inloggen op een andere naam. Das wel lullig. Maar kan het niet korter duren dan 2 weken of weet je dat niet?
|
Citaat:
kijk je kan wel inloggen op een andere naam maar niet hetzelfde adres wat je hebt. je adres is waarschijnlijk gebanned. maar wat ik net zei door het woordje "fuck you"gebanned te worden is wel een beetje raar , beetje ?? nee helemaal je moet dan of denk ik binnen 2 weken ge-unband worden ( als het goed is ) ehm.. heb je die url? waar je je kan aanmelden? ( registreren? ) of anders registreer ik wel voor je op mijn adres? als je het graag wilt :) (y) laat me het ff horen |
bij TS was ut iets van 8 a 10 uur dat je gebanned was...
en het woordje fuck staat gewoon ingesteld bij de comp als bad language en daarom wordt je gebanned... Westwood kan niet voorspellen in welke zin je ut gaat gebruiken... :) |
tsja ik kan het ook niet helpen maar ik ben dr toch echt voor geband.....Mja, ik zal ff kijken of ze me een mail hebben gestuurd. Maar wat bedoel je met die url? Als ik me registreer bij dat spel heb ik verder toch nergens een url van? aangezien et niej op internet is...?
|
Citaat:
|
:D, dacht al dat ik laagbegaafd was en niet meer wist wat een url was ofzow.. Nja, iig bedankt en dan hoop ik maar dak dr over een paar uur weer opkan :)
|
Citaat:
|
Wie laat er dan ook een vrouw achter z'n PC ;-)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:53. |