![]() |
Verdikken om te groeien?
Is het waar dat je eerst wat vet moet kweken om te kunnen groeien? Ik hoor mensen dit vaak zeggen en vraag me af of het wel waar is.
|
ja het is wel waar... het is niet noodzakelijk maar ok... je hebt gewoon extra massa nodig, en vet om zetten in spieren gaat sneller dan van nix naar spieren gaan,.. maar ja 100% spieren staat natuurlijk weer wat charmanter. je moet voor jezelf maar een tussenweg vinden...
& als je niet meer wil eten en wel je gewicht wil opvoeren kun je aan de weightgainer gaan... its up 2 u. ciao |
je kan vetweefsel niet omzetten in spierweefsel...
|
het wordt zeg maar vervangen tijdens het verbranden toch?
|
Citaat:
inderdaad.. dat bedoel ik |
Citaat:
Als ik zo'n mix drink, heb ik vaak geen honger meer .. dus heeft het ook geen effect :/ Waar veel energie in zit, is havermout, maar ik moet nog een manier vinden om dat 'eetbaar' te maken (best vies dat spul) :D Hmm, misschien eens lekker veel suiker in doen.. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
nee het is eerder zo dat lange mensen snel dik worden. In de puberteit groeien die mensen vrij snel en dat kost veel energie, dus moeten ze ook veel eten.
Nu hoeven ze niet veel meer te eten, maar houden ze dat patroon vast. Dit in combinatie met drinken van alcohol is niet zo best. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:34. |