![]() |
Good Charlotte - Lifestyles of The Rich And The Famous
Vandaag zag ik de launch van de nieuwe clip op het net, wat vinden jullie ervan?
Ik vind em echt geweldig en GC Blijft gewoon Coolz!!!!!! |
ik heb het nieuwe album een tijdje geleden gedownload... nog niet echt aandachtig geluisterd... nieuwe clip ken ik nog niet, kzal straks eens zoeken
|
het album is wel geinig...staan best wat leuke nummers op, oudere werk is wel iets leuker, dit is echt meer poppy
maar ik vind zijn stem mooi in slome nummers, en die staan er niet echt op... maar het is best een koel album, beetje Midtown na-apers |
Citaat:
|
Citaat:
maar je weet nooit? |
Hmz, Clip heb ik nog niet gezien..maar het nummer ken ik al wel een tijdje, dies wel goed!!!! zit lekkere drumbeat in!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Een van de coolste slow-nummers vindt ik The Motiviation Proclamation en de clip is ook wel lache :)
|
ik vind ze echt superslecht, sorry.
dat komt voornamelijk omdat ze zichzelf punk noemen maar gewoon lamme popmuziek maken. ik ken ze al bestwel heel lang. vaag verhaal, er was een meisje op mijn msn die deed alsof ze een jongen was (ze komt uit amerika) en ze deed het zo goed dat ik haar geloofde. ze stuurde me een foto van benji en zei dat zij dat was.. echt heel vaag.. maar ze fakete het echt zooo goed en nu is het dus heel raar om foto's van GC te zien omdat het net is alsof ik ze persoonlijk ken hmm ja niet boeiend verder.. |
Citaat:
.....OHja.... |
Citaat:
:rolleyes: *verveling* |
Citaat:
en kan wel dat riotgirl een liedje van ze is.. riotgrrl is een muziekgenre en riot girl is gewoon een ehh opstandig meisje. en riotgrrl bands zijn politiek getinte opstandige meiden punk bands. uhuh. |
meiden punkbands moeten ook maar een keer afgeschaft worden.... :p
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Dit liedje is zeker leuk! Ik dacht eerst dat GC een nieuwe band was, blijkt dus dat ze inmiddels al 3 albums hebben uitgebracht.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:42. |