![]() |
winamp 2.8 probleempje
Hey jongens,
Ik heb ff een klein vraagje, Bij mij was mijn winamp vroeger zo geinstaleerd/ingesteld dat hij altijd op de voorgrond bleef staan maar nu is dat sinds kord niet meer het geval, maar ik kan dus nergens meer vinden hoe je dat moet installen, kan iemand me misschien ff helpen, alvast bedankt, mzzls zomer |
Links van de tijd heb je 5 knoppen boven elkaar. Klik de tweede van boven aan et voilą!
|
Bedankt moduM. Maar nu bedenk ik me opeens dat ik nog iets zou willen oplossen, Als ik mijn 1d3 tag van een mp3tje wil veranderen krijg ik tegenwoordig een heel ander schermpje als dat ik eerst kreeg, zouden jullie misschien weten hoe dat of dit komt?
Voorbeeld van wat ik tegenwoordig te zien krijg: http://www.bosfamily.nl/winamp.jpg Okey lvast bedankt, ZOmer Ps leuke skin he :) |
Heb je misschien een andere MP3 input plug-in ge-installeerd? (Zoals bijvoorbeeld de MAD plug-in?). Of heb je misschien een speciale MP3 editor plug-in voor Winamp ge-installeerd? Ook zou het kunnen zijn dat je op 1 of andere manier een externe ID3 editor heb ge-installeerd?
|
Dat zou best kunnen maar hoe maak ik dat dan weer ongedaan?
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:04. |