![]() |
UT: tegelijk online met LAN?
als ik UT online speel en mn broertje gaat ook dan zitten we allebei opeens met een ping van +-1000
we zijn allebei clients in de LAN hier. van andere hoor ik dat ze geen probleem hiermee hebben waar ligt dit aan? de een heeft het over een proxy server en de ander over dat het zou kunnen dat we een 10mps lan hebben en dat je er geen last van hebt met 100mps |
10 Mbit is ruim voldoende....
Ik denk eerder dat je een te kleine upstream hebt... hoeveel kb/s upstream heb je eigenlijk?? bij cs kost het je namelijk zo rond de 2.5 kb/s en krijg ik problemen als ik met 5 lui wil spelen. |
aha, nu komen we ergens denk ik/hoop ik
ik heb chello en dat staat niet bekend om z'n grote upstream eh? |
Citaat:
Hoe hoog staat je netspeed? Standaard bij 'kabel' staat die op 10000 of 20000. Zet em als je met z'n tweeën via lan op internet speelt maar op 3000 oid. 4000-5000 is hier (chello) overigens een behoorlijk goede instelling voor één speler. De laatste paar weken is chello (hier) overigens weer volkomen waardeloos. (tot 40% packetloss gemiddeld) Had je het daarvoor ook? Conan... gaat er van uit dat de router snel genoeg is |
Citaat:
en router is hetzelfde als HUB? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
dus wat moet ik dan doen? |
je hebt een te kleine upstream JAMMERZZZ dan maar alleen spelen
ik spreek uit ervaring want ik heb hier thuis zelf ook een LAN ik heb een tijdje hetzelfde probleem gehad maar dat is nu gelukkig over http://forum.scholieren.com/tongue.gif |
Citaat:
Overigens had ik hetzelfde probleem met @Home.. dat is toen vanzelf over gegaan, heeft aan @Home gelegen toendertijd. |
hmz, kut
duurt wel erg lang imo tis altijd al zo geweest ik kan wel samen knallen maar ik moet dan blij zijn met een ping van 800 en met lag, veel lag dus dat is niet echt lekker spelen |
nou bij mij werkt`t prima
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:46. |