![]() |
Beef vanavond in de melkweg
ej luitjes
wie gaat er vanavond allemaal naar Beef in de Melkweg?? |
ik nie...ze komen binnenkort in apeldoorn...das ten eerste een kleiner zaaltje, plus goedkoper, en dichterbij zodat ik me nie hoef te haasten voor de laatste trein....
Lui? jazeker =) |
ohja 't is gratis voor jaarleden
|
okay laat ik het anders vragen... wie gaat er vanavond NIET naar Beef in de melkweg?
|
oh he, ik zou wel willen! :( beefoptredens zijn altijd fijne feestjes (y) maar ik ben heeeeeeeeeeel erg geldloos :(
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
kga ze 4 oktober zien.... hmm... morgen ff regelen dat ik dan weer gratis kan
|
ik ga :) gratis he ;)
|
Citaat:
|
Zondagavond komt Beef in het Niks in Horst, wordt weer heel gezellig!!!!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik ga morgenavond(vrijdag) naar het "Singelfestival" in Edam.
het is ieder jaar en het duurt 2 dagen. het is niet zo groot, maar er komt toch best veel! er komen bands waaronder Beef en 16down en er is theater, cabaret(Kasper van Kooten komt!!! :D), en zaterdag is het meer voor jongere kinderen. ik heb er echt zin in!!! :D :) |
zow... dat was wel ff leuk :)
wat heeft Beef toch een ongelofelijk heerlijke ska zeg (y) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Groenlo valt verder nog wel te fietsen enzo... ;) |
Ik ben niet geweest, weinig geld dus ik moest prioriteiten stellen en aangezien ik Beef al 5 x ofzo heb gezien had ik het er niet voor over.
|
Citaat:
|
ja was wel koel :) maarre mcmo ik vind ze meer reggae dan ska hoor :) maar t was gezellig :)
|
Hoe was het publiek?
|
Citaat:
|
Citaat:
net voordat ik wegging speelden ze een supervet skanummer met swing! weet iemand hoe dat nummer heet? of hebben ze meer skanummers met swing, ik ken er geen in ieder geval |
gister was beef in edam!!!!! was echt kewlie!!! jammer dat ik ze niet in de melkweg heb gezien!
|
http://www.beef.nl/new_video
videobeelden van het concert in de melkweg, stond net op het beef forum |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
neej, ken ze eigenlijk nie zo goed :o :( :o
kga geloof ik wel in roosje.... ik zie wel of ik het wat vind... |
Neej ik was dr niet want ik had geen tijd..
Maar weet je.. het broertje van de zanger he, zit lekker bij mij in de klas :P |
Citaat:
|
Citaat:
Maar zeg maar, zo bijzonder is het toch niet? Het is toch die zanger zelf niet maar zn broertje en dan nog is die zanger toch ook maar een mens.. |
:D ik had de rolleyes smiley er misschien bij moeten zetten ;)
|
Citaat:
khad meer een reactie verwacht van: oh, nu voel jij je zeker wel heel cool he? Maar sarcastisch bedoeld dus, verklaart een hoop :D |
Zo gisteravond weer naar Beef geweest, was echt super.
Aangezien het zo'n klein zaaltje was en het podium zo laag, ad je wel een goed contact met de band. We zouden nog handtekeningen krijgen maja we moesten weer eens eerder weg :( |
Citaat:
|
nou eh het was meer zo van een handtekening + een gezellig kletsen snap je?
|
Citaat:
|
Citaat:
jah :D |
Citaat:
|
Citaat:
|
20
|
Jah ik heb een gezellig kletsen gehad met de drummer van Beef en de kale gitarist maar echt moodrisend was het niet. Ik had het koeler gevonden om met geheel Beef een blowtje te roken in hun kleedkamer ofzo.
|
de kale gitarist is de bassist ;)
trouwens wel een geschikte gast, wij keihard "koen" roepen (ja zo heet ie) kwam ie gelijk aanlopen hehe |
koen fu voor vrienden... maar zo schijnt niemand 'm te noemen
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:13. |