![]() |
Zwakker bij partner?
Mijn sterkste en lekkerst aanvoelende hoogtepunten krijg ik nog steeds als ik het met mezelf doe. M'n vriend weet heus wel waar de knopjes zitten, en het is ook omwille van de intimiteit en de liefde in z'n geheel zowiezo een ander (ook lekker) gevoel, maar toch lijkt een orgasme door m'n vriend veroorzaakt niet echt zo mega te zijn in vergelijking met wat ik soms zelf doe... is dat bij jullie ook zo?
|
Ik heb dat niet zo echt. Het is juist dat ik bij mij vriend vaak een lekkerder orgasme krijg dan bij mezelf. Bij mezelf lukt het vaak niet zo goed.
Gelukkig dat ik m''n vriend nog heb......:D |
Als ik het zelf doe is het zeer zeker sterker. Komt voornamelijk omdat ik zelf ook beter de boel kan "timen"... met vriend lukt het ook, maar is toch iets minder leuk. Natuurlijk maakt de intimiteit veel goed... ik verkies daarom toch een orgasme bij hem! Maar eerlijk is eerlijk: 't is beter als ik het zelf doe.
En bij de anderen? |
same here!
|
hmm ja dat heb ik ook wel
|
Citaat:
Waarom stimuleer je jezelf dan niet gewoon na de sex, misschien wordt hij wel terug zo opgewonden dat hij nog eens wil! Sorry maar m'n fantasie slaat even op hol ;) doei xxx jan |
na de seks? is niet zo makkelijk om een 2e keer klaar te komen vind ik :(
en even over je fantasie: :o hou dat voortaan ff voor je :o :D ;) |
Citaat:
xxx |
Juist sterker!
|
Yes
|
Citaat:
|
Citaat:
|