![]() |
Waar ligt jou pijngrens?
Ik heb het idee dat mijn pijngrens veel te hoog ligt. Dan niet op de manier van dat wanneer ik een kogel in me kop krijg of ik me been breek ik gewoon doorloop, maar bijvoorbeeld met snijden, wonden, branden en dat soort dingen.
Is dat wel gezond? En dan het feit dat wanneer ik me geskeerd heb, heb ik vaak ik m'n nek van die kleine skeerwondjes je kent het wel... Daar ga ik dan EXPRES eau de toilette opspuiten, omdat ik dat branden lekker vind... :confused: Heb jij ook dit soort dingen? Bij mijn broertje is het b.v. totaal andersom, hij hoeft maar 1 enkel dingetje te hebben en gaat b.v. niet meer trainen... |
Citaat:
|
Citaat:
(Hoewel ik wel denk dat ik wat minder erge pijn heb dan bloempjuh.) |
20 cm....
Ik ben niet heel erg klein-zerig en kan best wat hebben.... |
redelijk hoog, dat heet gewenning ofzo
|
redelijk hoog, denkik.
|
nu mn vriendje het heeft afgemaakt ga ik joggen tot ik erbij neerval en doe ik zon dingen waar ik dus mee afzie, vreemd,maar dat geeft me een goed gevoel achteraf. (dit is alleen in deze periode hoor :( )
|
Heel erg hoog. Ik heb al 4 jaar on-ge-loof-lij-ke pijn (blessure) maar ga maar door en door
|
ik heb een lage pijngrens geloof ik..
|
Citaat:
|
heel laag, absoluut. Ik kan nergens tegen en neem ook geen risico's qua pijn veroorzaken (snap je?:D).
|
Mijn pijngrens ligt HOOG.... Lag ik vorig jaar op de straat, aangereden door een auto terwijl ik 30 km ging....en ik wilde opstaan maar dat ging niet.......achteraf had ik dus 50 hechtingen....Hihi, maar ach wat is pijn? Pijn in m'n hartje kan ik niet tegen..... :(
Kuzzje IK ;) |
Vrij hoog, ik kan behoorlijk veel hebben..
k heb een keer een botje in mn voet gebroken, en bleef doorlopen, omdat ik dacht dat het niks was :o :\ Mja, soms vind ik pijn ook wel n lekker gevoel. |
Lichamelijk kan ik veel hebben maar geesteljk nie
:o Had het liever andersom gehad :) |
Ik kan best leven met wat pijn....maar ik ga bv niet als ik een wond heb ofzo iets prikkends erin doen omdat ik daar dan van zou genieten. Nee ik kan goed rondlopen met weet ik wat en dat ik er eigenlijk helemaal geen last van heb
|
geen idee. . . .
|
Volgens mij ligt die van mij erg laag, als mensen me willen knijpen sla ik ze al van me af. :p
|
Lichamelijk ligt het best wel hoog denk ik!
Geestelijke pijngrens is erg laag, ik kan daar niet tegen.... :( |
Citaat:
|
Citaat:
|
lichamelijk: laag
geestelijk: hoog |
ik heb een lage pijngrens
|
de vooruitblik van pijn is voor mij erger dan de pijn op zich. pijn kan ik makkelijk negeren, maar de angst ervoor niet.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
... zo.. ben je nu beledigd? zoja: dan heb je een lage geestelijke pijngrens, zo nee: dan heb je de test succesvol volbracht. verder goeie vrienden hoor :D |
Pijngrens is mentaal, niet lichamelijk.
Van iedereen ligt ie evenhoog, het is maar een kwestie van hoe sterk je karakter is en waneer je het opgeeft. |
geestelijk: superhoog
lichamelijk, van buitenaf ook zeer hoog, van binnenuit, gewoon dnek ik |
ik dacht dat ie bij mij vrij hoog lag....
maar ik heb zo'n buikpijn en de doktertjes kunnen niks vinden zelfs met redelijkzware pijnstillers doet het nog best zeer... misschien ligt ie dus toch niet zo hoog.... of zou er echt iets mis zijn?? |
ik denk niet dat de lichamelijke pijngrens erg veel verschilt per mens hoor.
|
Citaat:
|
Ach.. ik heb een tattoo en tot daar is mijn pijngrens denk ik!
Alhoewel het niet echt zeer deed! |
Mwah...was ik laatst in een spijker gaan staan. Kwam ik er pas achter toen ik m'n schoenen uittrok en een rode sok zag :o
|
Citaat:
|
euh...twee HOGE pijngrenzen
neej......anyway.............Ik begrijp nooit hoe je het kan hebben over n pijngrens.............als de een een klap met een hamer op zn poot krijgt en hij schreeuwt et uit, en de ander krijgt net zo'n klap en gaat rustig door. Hoe weet je nou of die klap even hard was of dat et op precies dezelfde plek was...blablabla, nah et zal wel weer wetenschappelijk aangetoond zijn, zit ik hier weer dom te lulle |
ik heb een hoge fysieke en psychische pijngrens.
|
Citaat:
|
Mwa mijne ligt vrij hoog ,bv :
Ik ging met vakantie met me neefie een leuke atraktie bouwen Een oude fiets en een kinderwagen onderstel als 8terwiel. We gingen daarmee een enorm stijle heuvel af in frankrijk De weg was geasvalteerd en had van die kleine klote steentjes... Je raad t all ik ging natuurlijk op me bek :( het is 5 weeken geleden en nu nog heb ik grote lit tekens op 5 verschilende pleken ... Dit was allemaal open : me rug voor 10 bij 10 cm , beide handen , eleboog op 2 plaatsen , knieen , me zij , me schouder , me enkel... Behorlijk wat :/ Btw ik ging trouwens wel lekker op me bek , van dat aderaline krijg je een vette kick!!! :p:p:p |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:29. |