Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Lichaam & Gezondheid (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=11)
-   -   Waar ligt jou pijngrens? (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=221967)

Junkfood Junkie 19-09-2002 13:56

Waar ligt jou pijngrens?

Ik heb het idee dat mijn pijngrens veel te hoog ligt. Dan niet op de manier van dat wanneer ik een kogel in me kop krijg of ik me been breek ik gewoon doorloop, maar bijvoorbeeld met snijden, wonden, branden en dat soort dingen.

Is dat wel gezond?

En dan het feit dat wanneer ik me geskeerd heb, heb ik vaak ik m'n nek van die kleine skeerwondjes je kent het wel...
Daar ga ik dan EXPRES eau de toilette opspuiten, omdat ik dat branden lekker vind... :confused:

Heb jij ook dit soort dingen? Bij mijn broertje is het b.v. totaal andersom, hij hoeft maar 1 enkel dingetje te hebben en gaat b.v. niet meer trainen...

DarkCat 19-09-2002 14:33

Citaat:

Junkfood Junkie schreef:
Waar ligt jou pijngrens?
Bij de vreselijke muziek die ik momenteel op de radio hoor :(

Leonoor 19-09-2002 14:35

Citaat:

bloempjuh schreef:
Ik heb een hele hoge pijngrens, tot op het foute af, vaak wanneer er iets echt verkeerd zit voel ik het al nauwelijks meer. Maar ben er wel blij mee, heb een ziekte die me geregeld heel veel pijn opleverd, als ik ook nog eens een lage pijngrens zou hebben zou ik helemaal tegen het plafond aanzitten ;)
Me the same... Al ligt ie tegenwoordig iets lager...en das niet leuk. :S
(Hoewel ik wel denk dat ik wat minder erge pijn heb dan bloempjuh.)

SpiritX 19-09-2002 15:28

20 cm....

Ik ben niet heel erg klein-zerig en kan best wat hebben....

damaetas 20-09-2002 11:09

redelijk hoog, dat heet gewenning ofzo

PiNoW 21-09-2002 13:32

redelijk hoog, denkik.

fruitvliegje 21-09-2002 15:19

nu mn vriendje het heeft afgemaakt ga ik joggen tot ik erbij neerval en doe ik zon dingen waar ik dus mee afzie, vreemd,maar dat geeft me een goed gevoel achteraf. (dit is alleen in deze periode hoor :( )

Somebody Special 21-09-2002 15:57

Heel erg hoog. Ik heb al 4 jaar on-ge-loof-lij-ke pijn (blessure) maar ga maar door en door

Bor 21-09-2002 16:12

ik heb een lage pijngrens geloof ik..

Hardcore 21-09-2002 17:24

Citaat:

somebody special schreef:
Heel erg hoog. Ik heb al 4 jaar on-ge-loof-lij-ke pijn (blessure) maar ga maar door en door
Als die blessure een on-ge-loof-lij-ke pijn doet, dan heb je toch geen hoge pijngrens.

heavinly 21-09-2002 17:29

heel laag, absoluut. Ik kan nergens tegen en neem ook geen risico's qua pijn veroorzaken (snap je?:D).

I'ts Moi 21-09-2002 19:26

Mijn pijngrens ligt HOOG.... Lag ik vorig jaar op de straat, aangereden door een auto terwijl ik 30 km ging....en ik wilde opstaan maar dat ging niet.......achteraf had ik dus 50 hechtingen....Hihi, maar ach wat is pijn? Pijn in m'n hartje kan ik niet tegen..... :(

Kuzzje IK ;)

Quiana 21-09-2002 21:02

Vrij hoog, ik kan behoorlijk veel hebben..
k heb een keer een botje in mn voet gebroken, en bleef doorlopen, omdat ik dacht dat het niks was :o :\
Mja, soms vind ik pijn ook wel n lekker gevoel.

S/-\nne 23-09-2002 16:59

Lichamelijk kan ik veel hebben maar geesteljk nie
:o Had het liever andersom gehad :)

Shibby 23-09-2002 21:24

Ik kan best leven met wat pijn....maar ik ga bv niet als ik een wond heb ofzo iets prikkends erin doen omdat ik daar dan van zou genieten. Nee ik kan goed rondlopen met weet ik wat en dat ik er eigenlijk helemaal geen last van heb

Rioto 23-09-2002 22:32

geen idee. . . .

nare man 24-09-2002 00:32

Volgens mij ligt die van mij erg laag, als mensen me willen knijpen sla ik ze al van me af. :p

Lil_DarkAngel 24-09-2002 08:04

Lichamelijk ligt het best wel hoog denk ik!
Geestelijke pijngrens is erg laag, ik kan daar niet tegen.... :(

Roos 24-09-2002 13:00

Citaat:

Bor schreef:
ik heb een lage pijngrens geloof ik..
Ja ik kick ook niet zo op pijn

Junkfood Junkie 24-09-2002 13:45

Citaat:

Lil_DarkAngel schreef:
Lichamelijk ligt het best wel hoog denk ik!
Geestelijke pijngrens is erg laag, ik kan daar niet tegen.... :(

Mijn geestelijke ligt inderdaad ook een stuk lager, maar daar kan je zelf wel aan werken ...

eXo 24-09-2002 14:17

lichamelijk: laag
geestelijk: hoog

heldin 24-09-2002 14:41

ik heb een lage pijngrens

notbonefish 26-09-2002 09:50

de vooruitblik van pijn is voor mij erger dan de pijn op zich. pijn kan ik makkelijk negeren, maar de angst ervoor niet.

Somebody Special 26-09-2002 10:05

Citaat:

Hardcore schreef:
Als die blessure een on-ge-loof-lij-ke pijn doet, dan heb je toch geen hoge pijngrens.
Ik weer niet of je dat er mee kan vergelijken. Het doet vreselijk veel pijn (nadat ik iets gedaan heb) maar trek me er niets van aan en ga gewoon door. En iedereen voelt pijn, de 1 alleen minder hevig dan de ander.

kleine wicca 26-09-2002 18:57

Citaat:

eXo schreef:
lichamelijk: laag
geestelijk: hoog

jah das bij mij dus precies andersom

eXo 26-09-2002 22:41

Citaat:

kleine wicca schreef:
jah das bij mij dus precies andersom
owja? vuile trut, vieze vuile uit-de-baarmoeder-geslingerde straathoer met polio, smerig afgelebbert serpent

...

zo.. ben je nu beledigd? zoja: dan heb je een lage geestelijke pijngrens, zo nee: dan heb je de test succesvol volbracht.

verder goeie vrienden hoor :D

gladde aal 28-09-2002 11:52

Pijngrens is mentaal, niet lichamelijk.

Van iedereen ligt ie evenhoog, het is maar een kwestie van hoe sterk je karakter is en waneer je het opgeeft.

spacegirl 28-09-2002 12:02

geestelijk: superhoog
lichamelijk, van buitenaf ook zeer hoog, van binnenuit, gewoon dnek ik

slimmieslak 28-09-2002 14:51

ik dacht dat ie bij mij vrij hoog lag....
maar ik heb zo'n buikpijn en de doktertjes kunnen niks vinden zelfs met redelijkzware pijnstillers doet het nog best zeer...
misschien ligt ie dus toch niet zo hoog.... of zou er echt iets mis zijn??

a new noise 28-09-2002 16:25

ik denk niet dat de lichamelijke pijngrens erg veel verschilt per mens hoor.

ii 28-09-2002 21:44

Citaat:

a new noise schreef:
ik denk niet dat de lichamelijke pijngrens erg veel verschilt per mens hoor.
Ik weet wel zeker van wel!

Miss Universe 29-09-2002 10:17

Ach.. ik heb een tattoo en tot daar is mijn pijngrens denk ik!

Alhoewel het niet echt zeer deed!

Lucky Luciano 29-09-2002 11:21

Mwah...was ik laatst in een spijker gaan staan. Kwam ik er pas achter toen ik m'n schoenen uittrok en een rode sok zag :o

kleine wicca 29-09-2002 19:55

Citaat:

eXo schreef:
owja? vuile trut, vieze vuile uit-de-baarmoeder-geslingerde straathoer met polio, smerig afgelebbert serpent

...

zo.. ben je nu beledigd? zoja: dan heb je een lage geestelijke pijngrens, zo nee: dan heb je de test succesvol volbracht.

verder goeie vrienden hoor :D

HAHA moest alleen heeeel hard lachen, heppik nou TWEE lage pijngrenzen? oeiiii bikkelbikkelhard :P

kleine wicca 29-09-2002 19:57

euh...twee HOGE pijngrenzen

neej......anyway.............Ik begrijp nooit hoe je het kan hebben over n pijngrens.............als de een een klap met een hamer op zn poot krijgt en hij schreeuwt et uit, en de ander krijgt net zo'n klap en gaat rustig door. Hoe weet je nou of die klap even hard was of dat et op precies dezelfde plek was...blablabla, nah et zal wel weer wetenschappelijk aangetoond zijn, zit ik hier weer dom te lulle

jnieuwelaar 29-09-2002 20:20

ik heb een hoge fysieke en psychische pijngrens.

spacegirl 30-09-2002 06:53

Citaat:

benchMarc schreef:
. Ouders en dokter dachten dat ie gekneusd was omdat ik er niet zoveel van voelde.
ze zeggen dat als je iets breekt minder pijn hebt dan dat t gekneusd is dat zou in jou geval wel kunnen kloppen dan :)

D-child 02-10-2002 23:16

Mwa mijne ligt vrij hoog ,bv :

Ik ging met vakantie met me neefie een leuke atraktie bouwen
Een oude fiets en een kinderwagen onderstel als 8terwiel.
We gingen daarmee een enorm stijle heuvel af in frankrijk
De weg was geasvalteerd en had van die kleine klote steentjes...
Je raad t all ik ging natuurlijk op me bek :( het is 5 weeken geleden en nu nog heb ik grote lit tekens op 5 verschilende pleken ...
Dit was allemaal open : me rug voor 10 bij 10 cm , beide handen , eleboog op 2 plaatsen , knieen , me zij , me schouder , me enkel...

Behorlijk wat :/

Btw ik ging trouwens wel lekker op me bek , van dat aderaline krijg je een vette kick!!! :p:p:p

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:29.