Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Seksualiteit (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=28)
-   -   Over vallen met DE vraag of je Sex wil ?? (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=222051)

jojoba! 19-09-2002 15:38

Over vallen met DE vraag of je Sex wil ??

Wie is er wel eens overvallen met de vraag dat die gene SEX met je wil terwijl je die gene niet eens of amper kent??

En ben je er op in gegaan of nie ??

Grtzzzz ;)

ZHAzha 19-09-2002 15:41

Citaat:

jojoba! schreef:
Wie is er wel eens overvallen met de vraag dat die gene SEX met je wil terwijl je die gene niet eens of amper kent??

Grtzzzz ;)

uhm, welleens in een discotheek.. ik zei ja :p maar het was achteraf niet echt een suc6

Freyja 19-09-2002 16:05

Wheheh, wel door iemand die ik ken maar verder niks mee had :D Ik zei altijd 'misschien'. Heb er later toch maar vanaf gezien, hij was al niet goed met handwerk... :p

jojoba! 19-09-2002 16:53

Citaat:

ZHAzha schreef:
uhm, welleens in een discotheek.. ik zei ja :p maar het was achteraf niet echt een suc6
Hoezo nie ?

ZHAzha 19-09-2002 17:23

Citaat:

jojoba! schreef:
Hoezo nie ?
haha. nou ten eerste was ik stront bezopen..
Het was in wc.. en ik stond.. het lukte niet eg :) en na 2 stoten ben ik weg gelopen :) Hij stond maar te smeken please komt terug..

..:PieP:.. 19-09-2002 17:36

haha wat zielig voor die jongen :D

ZHAzha 19-09-2002 18:15

haha zielig?
Mijn vriend was een x in een discotheek (we hadden toen nog niet duh) Toen kwam er een meisje naar hem toe.. en die vroeg of hij het wou doen.
Hij zei neej.. maar na enig aandringen van haar is hij toch mee naar buiten gegaan met d'r... ze zaten wat te rotzooien :) het beviel hem niet echt.. en toen hij in haar wou komen.. lukte het niet echt (was ergens in de kou en dan staand) toen zei hij laat maar en is hij weg gelopen.. met het meisje achterhem met haar broek op haar enkels.

Nu elke x als we haar zien scheld ze hem uit voor klootzak enzo.

LM 19-09-2002 18:15

Zo vaak, van die sneue vrouwen op msn! (n)
Die nog niej eens gezoent hebben enzow.
Zelfs een soort stalker, Ik vraag me af of iemand er intrapt.

je$u$ crust 19-09-2002 18:19

jezus iedereen doet tegenwoordig maar.. walgenlijk..

eerst liefde dan sex..

Esmée 19-09-2002 18:28

Ja dat wil wel eens voorkomen, vooral op dingen als toernooien en zo.. maar ben er nog nooit op ingegaan bij jongens die ik verder echt niet ken, in elk geval lang niet all the way.. dat gaat me toch net iets te makkelijk.

1337 19-09-2002 20:00

Citaat:

ZHAzha schreef:
haha zielig?
Mijn vriend was een x in een discotheek (we hadden toen nog niet duh) Toen kwam er een meisje naar hem toe.. en die vroeg of hij het wou doen.
Hij zei neej.. maar na enig aandringen van haar is hij toch mee naar buiten gegaan met d'r... ze zaten wat te rotzooien :) het beviel hem niet echt.. en toen hij in haar wou komen.. lukte het niet echt (was ergens in de kou en dan staand) toen zei hij laat maar en is hij weg gelopen.. met het meisje achterhem met haar broek op haar enkels.

Nu elke x als we haar zien scheld ze hem uit voor klootzak enzo.

is staand dan zo moeilijk ? toch nie ?

rodina 19-09-2002 20:04

Ja met m'n ex; Wanneer kom je bij me slapen, ik weet dat je nog maagd bent, maar dat maakt me niets uit hoor.

Ben er niet op in gegaan.

DarkCat 19-09-2002 20:18

Citaat:

1337 schreef:
Onder de doesj nooit :o

Severus 19-09-2002 20:45

Wat vinden jullie geiler, zwoeler of intiemer klinken?

- "Ik wil sex met je hebben"

- "Ik wil met je naar bed"

- "Ik wil met je fucken"

- "Ik wil met je vrijen"

Persoonlijk vind ik "Ik wil met je vrijen" heel erg geil en tegelijkertijd intiem klinken, ik stel me al voor hoe dat ooit tegen mij gezegd zal worden, de persoon in kwestie heel indringend naar me kijkend.... *zucht* :D

Maar on-topic: Niemand heeft mij ooit gevraagd om met hem naar bed te gaan, en al helemaal geen vreemde. Gelukkig maar, want ik wil alleen maar met iemand sexen als ik verliefd ben. :) (y)

Groetjes,

Ripper

Freyja 19-09-2002 21:14

Citaat:

Ripper schreef:

- "Ik wil met je fucken"

- "Ik wil met je vrijen"

Persoonlijk vind ik "Ik wil met je vrijen" heel erg geil en tegelijkertijd intiem klinken, ik stel me al voor hoe dat ooit tegen mij gezegd zal worden, de persoon in kwestie heel indringend naar me kijkend.... *zucht* :D

Maar on-topic: Niemand heeft mij ooit gevraagd om met hem naar bed te gaan, en al helemaal geen vreemde. Gelukkig maar, want ik wil alleen maar met iemand sexen als ik verliefd ben. :) (y)

Groetjes,

Ripper

Biertje? Nee? Neuken dan?

:D

Mh... kweenie, ik denk dat ik het het leukst vind als het spontaan gaat... of ik begin :P

GRRR 20-09-2002 00:10

ja zo vaak. heb dan altijd een vriendin. en als ik vrijgezel ben niet. go figure :/

Livjatan 20-09-2002 01:30

Citaat:

Ripper schreef:

- "Ik wil met je fucken"

- "Ik wil met je vrijen"

Ripper

Ripper.... Ik wil de liefde met je bedrijven, tenmidden van duizenden kleine lichtjes, die de omgeving tot een hemel zullen maken, waarin jij je Godin waant, een zwaar beminde godin... Wat zeg je ervan?

'I'he Prophet 20-09-2002 02:00

Citaat:

James_25cm_Bond schreef:
Ripper.... Ik wil de liefde met je bedrijven, tenmidden van duizenden kleine lichtjes, die de omgeving tot een hemel zullen maken, waarin jij je Godin waant, een zwaar beminde godin... Wat zeg je ervan?
Sorrie ik zat even onder een andere naam en achter een andere pc in het huis van James_25cm_Bond te posten zodoende dat het lijkt alsof hij het postte.

*'I'he Prophet, die het niet kan hebben als anderen zijn grap nét iets eerder maken*

ZHAzha 20-09-2002 06:08

Citaat:

1337 schreef:
Hm opzich lukt het wel na een aantal pogingen.. maar bedenk dat je je broek op je enkels hebt.. je kan je benen niet wijd doen..
en ze was niet nat zei hij.

Maar als ik het staand ga doen.. lukt het bij mij ook met moeite.. het is wel ff uitvinden.

)Vampje( 20-09-2002 06:55

Citaat:

jojoba! schreef:

Grtzzzz ;)

Ja, o.a.
"Wil je met me naar bed?"
"Morgen is het zondag, kunnen we lekker lang vrijen"
Maar ik zei altijd nee, want het waren nogal glibbers.

verbal-violence 20-09-2002 10:16

mjah ik ook wel 2x ofsow.

1e keer zei ik ja ne neukte er zinloos op los

2e keer zei ik NEE :P

Severus 20-09-2002 15:31

Citaat:

James_25cm_Bond schreef:
:eek: http://www.buffygiles.com/phpbb2/ima...on_redface.gif http://www.buffygiles.com/phpbb2/ima...on_redface.gif http://www.buffygiles.com/phpbb2/ima...on_redface.gif

Dat klinkt goed..... :D http://www.buffygiles.com/phpbb2/ima...on_redface.gif

;)

Ripper

GRRR 20-09-2002 15:43

Citaat:

'I'he Prophet schreef:
Sorrie ik zat even onder een andere naam en achter een andere pc in het huis van James_25cm_Bond te posten zodoende dat het lijkt alsof hij het postte.

*'I'he Prophet, die het niet kan hebben als anderen zijn grap nét iets eerder maken*

hehehe respect. briljante post

jnieuwelaar 20-09-2002 16:05

nee nog nooit gebeurd. Heb niet zo'n sex apeal ofzo. Meisjes zeggen tegen mij altijd dat ik te lief ben...

They don't know the dark side of me, gna gna...

Roozie 20-09-2002 16:21

Het is me een paar keer overkomen met uitgaan wanneer ik zei dat ik naar huis ging "oh je mag ook bij mij blijven slapen hoor"

maar ik ga er nooit op in, hoe leuk die jongen ook mag zijn.

Livjatan 20-09-2002 23:30

Citaat:

:eek: James_25cm_Bond schreef:

Als je het niet erg vindt wil ik je wel eerst iets beter leren kennen, tenzij je daar bezwaar tegen hebt. Dan is een romantisch diner het enige wat ons nog scheidt van een van de gelukkigste momenten van het leven. En meermalig, uiteraard. Zeg maar wanneer, dan zeg ik wel waar :)

Ik hoor het wel,

Met vriendelijke groet,

James

verbal-violence 21-09-2002 00:39

Citaat:

James_25cm_Bond schreef:
Als je het niet erg vindt wil ik je wel eerst iets beter leren kennen, tenzij je daar bezwaar tegen hebt. Dan is een romantisch diner het enige wat ons nog scheidt van een van de gelukkigste momenten van het leven. En meermalig, uiteraard. Zeg maar wanneer, dan zeg ik wel waar :)

Ik hoor het wel,

Met vriendelijke groet,

James

lol! :P

Aaaaaart.. 21-09-2002 01:12

Citaat:

je$u$ crust schreef:

eerst liefde dan sex..

Tegenwoordig? Vroeger was dat al heel normaal hoor, iedereen neukte maar wat in het rond en bezocht Woodstock..

desteny's 21-09-2002 03:01

het is me wel een paar keer gevraagt.
onbekenden is het gewoon nee of gewoon geen antwoord. De uitdruking op me gezicht snappen ze dan wel. :mad: ;) en als het vrienden zijn dan is het ook nee, maar dan wat vriendelijker.

DiSiLLUSiON 21-09-2002 12:33

Wehehe.. 'k zat net in een ander topic dat ik totaal geen ervaring heb met dat soort dingen.. alhoewel ik wel eens aanbiedingen krijg.. maar dan zitten m'n morelen weer in de weg..

Voorbeeld: Tijdje terug in de kroeg... ik zat met een paar vrienden te lullen. gezellig. 't was mijn beurt bier te halen, dus ik ga naar de bar.. staat er een meid naast me. breezerchick, je kent 't wel, hoogstends 16 jaar oud, goed figuur, met een kilo plamuur op het gezicht. Zij: "Hoi".. Ik: "Hoi".. (ik denk ik doe maar beleefd).. We hadden nauwlijks 9 zinnen uitgewisseld, en ze fluisterde in m'n oor: "Heb je zin om mee te gaan, m'n ouders zijn dit weekend weg.. Oh, en als je geen condoom bij je hebt is 't niet erg hoor, ik heb er nog wel een paar liggen thuis."

Mijn antwoord was natuurlijk: "Ehh Sorry, ik kén je nauwlijks?!"

Dus die meid hardstikke verontwaardigd dat ik 't dúrfde om nee te zeggen tegen haar.. en de rest van de avond liep ze steeds langs, natuurlijk erg bitcherig kijken enz. *oogsmiley*

Tsja, dit is eigenlijk wel het ergste wat ik heb meegemaakt.. Maar als je daarin mee gaat, ookal weet diegene dat je niet ervaren bent en doe je 't alleen om ervaring op te doen, ben je net zo sletterig bezig als diegene die 't aanbiedt. Vind ik dan he.

Freyja 21-09-2002 12:36

Citaat:

DiSiLLUSiON schreef:
Wehehe.. 'k zat net in een ander topic dat ik totaal geen ervaring heb met dat soort dingen.. alhoewel ik wel eens aanbiedingen krijg.. maar dan zitten m'n morelen weer in de weg..

Voorbeeld: Tijdje terug in de kroeg... ik zat met een paar vrienden te lullen. gezellig. 't was mijn beurt bier te halen, dus ik ga naar de bar.. staat er een meid naast me. breezerchick, je kent 't wel, hoogstends 16 jaar oud, goed figuur, met een kilo plamuur op het gezicht. Zij: "Hoi".. Ik: "Hoi".. (ik denk ik doe maar beleefd).. We hadden nauwlijks 9 zinnen uitgewisseld, en ze fluisterde in m'n oor: "Heb je zin om mee te gaan, m'n ouders zijn dit weekend weg.. Oh, en als je geen condoom bij je hebt is 't niet erg hoor, ik heb er nog wel een paar liggen thuis."

Mijn antwoord was natuurlijk: "Ehh Sorry, ik kén je nauwlijks?!"

Dus die meid hardstikke verontwaardigd dat ik 't dúrfde om nee te zeggen tegen haar.. en de rest van de avond liep ze steeds langs, natuurlijk erg bitcherig kijken enz. *oogsmiley*

Tsja, dit is eigenlijk wel het ergste wat ik heb meegemaakt.. Maar als je daarin mee gaat, ookal weet diegene dat je niet ervaren bent en doe je 't alleen om ervaring op te doen, ben je net zo sletterig bezig als diegene die 't aanbiedt. Vind ik dan he.

Whehehehe, gaaf, wat een wanhopige doos :D Nou ja, als zij dat nou leuk vind moet ze het natuurlijk zelf weten (ik vind het alleen maar positief als meiden lol hebben aan seks), maar als het zó gaat...

DiSiLLUSiON 21-09-2002 12:40

Citaat:

je$u$ crust schreef:

eerst liefde dan sex..

Zo denk ik er ook over.. .en daar komt het door dat ik op m'n 18e nog steeds niet verder gekomen ben dan wat zoenen :P

Er wordt tegenwoordig van de vrouwlijke kant haast VERWACHT dat je binnen een week met diegene 't bed in duikt. Niet normaal vind ik dat.

Maartenpaarten 21-09-2002 12:44

Ik was 2 jaar geleden met een jongerenreis mee naar Italië en ik ontmoette daar een leuk meisje uit de groep. Op de avond dat we 'wat kregen' wilde ze gelijk seks op het strand. Ik werd hier behoorlijk door overvallen, want ik was toen nog maagd en had er nog niet echt over nagedacht. Bovendien vind ik dat je iemand eerst een beetje moet kennen voordat je met hem/haar naar bed gaat, zeker bij je eerste keer...

DarkCat 21-09-2002 14:15

Citaat:

Ripper schreef:

- "Ik wil met je fucken"

- "Ik wil met je vrijen"

Een hele mooie jongen met van die zielige verlangende oogjes die me smekend aanstaren terwijl hij zegt 'alsjeblieft, neuk me'.

:D :D :D

Roxy 21-09-2002 19:22

Citaat:

DarkCat schreef:
Een hele mooie jongen met van die zielige verlangende oogjes die me smekend aanstaren terwijl hij zegt 'alsjeblieft, neuk me'.

:D :D :D

precies je hoeft het nie perse over de liefde bedrijven te hebben, neuken kan net zo kjoet zijn :) gaat meer om wie en de manier waarop :)

verder heb ik nog nooit van dat soort verzoeken gehad... maar kdenk dat dat toch vooral in discotheken en kroegen enzow gebeurd... gelukkig maar, ik zou ook met mn bek vol tanden staan denk ik :):) Maaruh enige mogelijkheid dat ik ja zou kunnen zeggen op zown verzoek is als het een oude verliefdheid van me is, dan zouk het wel moeilijker vinden om neej te zeggen...

Severus 21-09-2002 19:38

Citaat:

James_25cm_Bond schreef:
Euh, toch maar niet, je woont helemaal in Amstelveen en ikke in Midden-Limburg. :D :P Bovendien heb ik het niet zo op die Internet-dates, die mislukken bij mij altijd grandioos --> 't is altijd weer een of andere sukkel of puistige nerd. :eek:

Sorry James_25m_Bond, misschien in een volgend leven! ;) :D

Ripper

P.S.: Je dacht toch niet dat ik serieus was, hè? Mijn "Dat klinkt goed" uit mijn vorige post was eerder flirterig en non-serieus bedoeld. :)

DEChengst 21-09-2002 20:02

Citaat:

jojoba! schreef:
Helaas niet

Citaat:

Als ik het idee heb dat ze het op een beetje lieve manier zou doen, en ze er goed uitziet dan zou ik het zeker doen. Ik heb er namelijk geen behoefte aan om mijn hele leven maagd te blijven.

-Desecrator

Rioto 22-09-2002 11:42

Citaat:

je$u$ crust schreef:

eerst liefde dan sex..

(y)

Lethalis 22-09-2002 12:54

Citaat:

jojoba! schreef:
Neuh.

Citaat:

Als ik die vraag zou krijgen van iemand die mij nauwelijks kent, voel ik me waarschijnlijk beledigd. Echt zo van "Wat denk je wel niet wat ik ben? Een hoerenloper ofzo??" .. en dan is maar de vraag of ze het lef kan opbrengen zich uit de situatie te redden :D

~Sjeherazade~ 22-09-2002 14:13

Mja regelmatig, vooral aanbiedingen voor triootjes met m'n vriend of een vriendin...Btw nog NOOIT op ingegaan :D.

vampire_esje 24-09-2002 19:22

Citaat:

Ripper schreef:

- "Ik wil met je fucken"

- "Ik wil met je vrijen"

...

[Groetjes, Ripper

"ik heb zin in je"

"Mag ik je vanavond hebben?"

"Mag ik in je schoot komen?"

klinkt ook wel liefies...

vampire_esje 24-09-2002 19:28

Citaat:

DiSiLLUSiON schreef:
Zo denk ik er ook over.. .en daar komt het door dat ik op m'n 18e nog steeds niet verder gekomen ben dan wat zoenen :P

Er wordt tegenwoordig van de vrouwlijke kant haast VERWACHT dat je binnen een week met diegene 't bed in duikt. Niet normaal vind ik dat.

I agree with both of you!!!!!!!

en die dames waar je het over had DiSiLLUSiON, die geven de normale dames met normen en waarden een slechte naam!

respect!

piripiri 26-09-2002 15:58

Citaat:

jojoba! schreef:

Grtzzzz ;)

ben je een beetje met handwerk enzo bezig..

hij kreunend: oohw.. ik wil met je naar bed.
ja daaaaaag.. ken je nauwelijks..

niet op ingegaan dus

Livjatan 27-09-2002 10:23

Citaat:

piripiri schreef:
ben je een beetje met handwerk enzo bezig..

hij kreunend: oohw.. ik wil met je naar bed.
ja daaaaaag.. ken je nauwelijks..

niet op ingegaan dus

lol, droog :D (en een beetje hypocriet)
( wel handwerk met vreemde?)

chiaracatharina 29-09-2002 21:55

Citaat:

Morgan schreef:
Wheheh, wel door iemand die ik ken maar verder niks mee had :D Ik zei altijd 'misschien'.
ik ook...heb het wel gedaan...geen spijt van :D

piripiri 30-09-2002 10:20

Citaat:

James_25cm_Bond schreef:
lol, droog :D (en een beetje hypocriet)
( wel handwerk met vreemde?)

ja.. hihi..

toen ik het typte dacht ik eigenlijk ook al.. hey.. best een beetje raar..

Maar ik bedoelde er eigenlijk meej.. ik kende hem wel al een beetje.. (die avond). en handwerk voelde nog wel goed.

maar om na 1 avond al meteen met iemand naar bed te gaan, ging mij te ver.

kzal proberen het volgende keer beter te formuleren :o

Krummeltje 02-10-2002 17:01

Om ff iemand te quoten (mannelijk):
"Als ik een meid tegenkom en ze vraagt mij of ik met haar naar bed wil, en ze meent het, dan zou ik het doen. Jij niet?"

Hehehehe. Nee, ik niet... (buiten het feit dat ik al een relatie heb én dat er toch niet iemand op het idee komt om mij te vragen.)

Alicia Silverstone 02-10-2002 17:02

Citaat:

Krummeltje schreef:

"Als ik een meid tegenkom en ze vraagt mij of ik met haar naar bed wil, en ze meent het, dan zou ik het doen. Jij niet?"

hmm als ze knap was zou ik het wel doen :o
[edit] maar dus niet zomaar met een jongen he [/edit]

nare man 02-10-2002 18:04

Wel eens geprobeerd, altijd bot gevangen :D

Livjatan 24-10-2002 10:07

Ja meestal ben ik degene die mensen overval met die vraag.. Hoewel.. dat vraag je toch niet!!!!! Dat moet gewoon spontaan gebeuren. Je zoent en dan lig je 10 minuten later op de keukentafel. enzo

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:26.