![]() |
ondek mijn lachen
Proef mijn woede
op je lippen rood, nat en vol voel mijn onschuld in je lichaam kwaadhart en snel ondek mijn lachen als je aanspoelt als je huilt en iedereen weg kijkt als je roept en iedereen doof blijkt voel het kind in je die je hebt gemist je hele lange leven lang wees het kind in je maar niet om mij voel al die golven voel geen pijn geen niets wees niets wees niet Opgeslokt in de toekomst word je het verleden zoals degene die je achter je laat voor jou zoals ik voor jou laat me niet toe in je verleden vergeet maar dat ik was weet dat ik ben en maar beter in je toekomst pas |
het kind, dat ... (niet die)
Verder is het wel mooi, ik snap je titel niet helemaal eigenlijk, gedicht is gewoon leuk om te lezen, goed Nederlands enz. |
Ik vond het echt een sterke tekst. Vooral dat stukje van.
Voel het kind in je die je hebt gemist je hele leven lang wees het kind in je Maar niet om mij Het is niet oppervlakkig, lekker vaag maar niet te erg (je kan er namelijk wel uit opmaken wat het betekend) Licht wel ergens in mijn stijl, mooi hoor. |
Wat heb je dit leuk qua vorm neergezet!, goed ritme ook, mooi inhoudelijk ook zekers! (y) ga zo door zouk zeggen:)
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:07. |