![]() |
over een verhaal wat ik aan het schrijven ben
KIERTJE.
"Hello," he said didn't want to answer yet "how're you?" he asked didn't want to answer yet "whazz wrong?" he wanted to know didn't want to answer yet "like me?" he tried didn't want to anwer yet "leavin'?" he cried found words, a few, when I said them, they were the last ones ever leaving my lips: "Hello, fine, me, no yes." stood up. left. never returned. |
Misschien meer iets voor K&L? Of bewust op dop gepost?
|
kweenie, wat vindt jij?
|
Citaat:
|
Maximaal effect met minimale middelen. Goedzo. Ik heb er weinig op aan te merken. Je kan misschien de interpunctie en typografie nog eens nalopen om het geheel minder warrig en de boodschap duidelijk te maken, maar verder goed.
Ik heb soms een ziekelijke fetisj voor eenvoud en je beantwoord daar volledig aan. Mijn dag is weer goed. LUH-3417 - Nu al? |
ha die metzondernix,
ook in je verhalen hou je van een steekwoordelijksgewijze manier van schrijven. Uitteraard komt dit je gedichten ten goede. klopt klopt, dit is geen gedicht maar ik kon het ff niet laten om te reageren. succes met de verhalenschrijverij Aeneas |
Dankje! :) me being very happy...
|
dit vinnik echt heel koel.. lekker eenvoudig enzoow.. goed gedaan!
|
envoudig en goed idee :)
(y) |
Zal ik dat verhaal dan ook maar posten? ;)
|
Het is kort. Maar leuk en goed.
Toch ga ik een reply van meer dan zeven woorden geven. De strucuur is goed, het heeft een goede functie, zoals je alle enters hebt gedaan. Bravo, bravo. Het is makkelijk te volgen, je taalgebruik is simpel, hoewel het geen Engels, maar Amerikaans is. Persoonlijk heb ik daar een hekel aan, maar dat is persoonlijk. Het is zekers te weten origineel, (y) Schrijf meer verhalen :) |
Citaat:
|
Heel erg goed!
|
dankje :)
|
Het verhaal het
'de deur moet op een kiertje.' en ik ga 'm nú posten. |
goed zo :) Dan kan ik ook weer iets meer zeggen over het gedicht... Wat ik nu nog een beetje warrig vind...
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:48. |