![]() |
Nu games steeds meer in DVD doosjes op de markt verschijnen...
...mag dan de prijs omlaag?
Aangezien de DVD doosjes minder ruimte innemen in de schappen en goedkoper te maken zijn, mag dan de prijs van CD-roms omlaag? Ik vind in ieder geval van wel, het maken van 'dozen' voor games zal ook wel geld kosten en aangezien games nog steeds wel duur zijn is elke gulden die't spel goedkoper maken het wel waard. |
Heb je net een fles Fanta op ofzo :P?
|
Sorry, maar voor die paar guldens zeg, gaat toch om het spel, niet om het doosje.....
|
en plastic is duurder dan karton, dus weinig kans
|
Lol.. Zou mij niet uitmaken waarin ik het koop, al ligt de cd niet egt handig in die dvd-plastic shit.. Ik heb liever een doos & hoessie voor me cd
|
Nee man... Ik vind die DvD-doosjes wel goed...
Greetz XC |
Jah man, ik vind die dvd doosjes ook veel beter, beter iig dan die gewone CD doosjes, die na een keer (zachtjes) op de grond vallen in splinters uit elkaar knallen.... en die dozen niet te vergeten.. die shitty dingen zijn mad groot, en je gooit ze ook niet zomaar weg, dus moet je die ergens opbergen... dus.. ook.. bergen of ruimte dat die dingen innemen....
|
Tuurlijk mag de prijs dan omlaag, zo'n dvd doosje kost veel minder dan een mooie doos met (fullcolor) handleiding...
probleem is dat de fabrikanten dat niet doen http://forum.scholieren.com/mad.gif De uitvinding van het dvd doosje komt hun alleen maar goed uit: lagere productiekosten en toch evenveel blijven vangen.. Je betaalt nu evenveel voor zo'n lullig dvd doosje als voor zo'n mooie kartonnen doos, daarom ben ik zeker niet blij met die dvd doosjes http://forum.scholieren.com/frown.gif [Dit bericht is aangepast door Francorchamps (29-08-2001).] |
Citaat:
|
DVD-doosjes zijn relax. (DVD-doosjes...waarom het ook zo heten mag, yoghurt zit toch ook niet in een melkpak?)
|
DVD-doosjes zijn zwaar kl*te!!!
Bij bijvoorbeeld Emperor zitten in totaal 4 CD-roms in 1 DVD-doosje (1 op de plek waar een dvd normaal zit, de rest ergens in een paar papieren hoesjes bij ekaar gepropt). Resultaat: je moet aan 3 'normale' hoesjes zien te komen.... (1 cd is een installatiecd, die heb je niet vaak nodig) Daarbij vind ik dat die DVD-doosjes veel te groot en onhandig zijn omregelmatig CD's in te stoppen/uit te halen.... [Dit bericht is aangepast door Manus J. van Alles (30-08-2001).] |
Citaat:
Maar wat is dan je argument om DVD-doosjes erg te vinden? Het alternatief is toch net zo irritant? |
ik ben absoluut voor de dvd hoesjes, die dingen zijn veel makkelijker, past grotere titel op, boekje zit er makkelijk bij enz enz, geef mij maar alle games in die hoesjes..
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
[Dit bericht is aangepast door Koen (01-09-2001).] |
vind ik wel relaxed, maar et is idd ZEER irritant als je meer dan 2 cd heb...bij RA@ gaat et nog, maar bij Tiberian Sun+firestorm heb je 4 CDs en 3 daarvan zitten er ineen plastic hoesje in et doosie gepropt....en ze passen nieteens goed! Als je nou es hoessies maken voor meerdere cds, dan vintiket prima...
|
hmmz waar word dit allemaal op gebaseerd?
ik heb hier al 2 games liggen met zowel doos als DVD hoesje... De prijs van een DVD hoesje vergeleken met een jewelcase is volgens mij niet veel duurder (als 't al duurder is) en de spelletjes zijn toch al goedkoper? de meeste liggen in de winkel voor fl.99.13 http://forum.scholieren.com/rolleyes.gif |
Citaat:
|
ik heb geen last van die doosjes want ik heb toch al mijn spellen gekopieerd
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:07. |