![]() |
beeld voor Gothic
kijk eens naar buiten.
als dat hondje nou eens geel was en wegvloog naar de maan? als die man zijn paraplu in die vrouw haar haren stak? als die dame haar verloofde neerschoot met een simpele banaan? als wij eens gingen leren voor precies hetzelfde vak? als jij nou naar mij zou vliegen en je dromen mee nam als ik dan voor het raam zat te wachten tot je kwam? is het niet mooi om gevoelens te delen? met gedachten en woorden te spelen? en als het dan niemand wat kan schelen? kijk eens naar buiten. zie je me? |
:):D *is sprakeloos*
|
:)
|
Dit doet me denken aan een sprookjes versie van Peter Pan?
Why is that? |
Huh?? PETER PAN??? Veeeet man! :)
nix tegen Peter Pan hoor! |
Ja zo'n wendy / peter pan relatie...
Vooral in dit stuk: als jij nou naar mij zou vliegen en je dromen mee nam als ik dan voor het raam zat te wachten tot je kwam? :D |
ik vind deze heel erg mooi, en ondanks het feit dat de eerste strofe onzinnig op me overkomt, sluit je het toch serieus en pakkend af, lijkt die eerste strofe zelfs een duidelijke plek te hebben in dat geheel! :)
heel erg mooi gedaan! Genesis |
Whaa wat leuk. Toffe gedachten verwerkt tot een mooi geheel!
|
Dankjullie wel. :)
Ik zou trouwens best echt willen kunnen vliegen... |
Citaat:
Kuzz Yf |
Citaat:
Je gedicht is gaaf! 1e strofe en de rest lijken in eerste instantie qua stijl niet bij elkaar te passen, maar alles valt in elkaar. Vind 'm echt heel gaaf! XXXX Fannie |
Stevig stukje subtiel met gevoel geladen poëzie. Ideeën, de gekste, dwarrelen op, met de boodschap dat als je in iets gelooft, het ook kan gebeuren, dat als je gelooft in liefde, de liefde zal komen, vroeg of laat alles zal gebeuren als in jouw dromen. Ik kan voor het eerst echt uit ervaring spreken, want alles overkomt me nu zoals ik het had gedroomd.
Groetjes, Dreampoet |
Nix anders te zeggen dan kewl :)
|
de eerste vier regels vind ik heel goed, en de laatste regel ook
ik hou nou eenmaal van rare dingetjes in tekst dus das erg geslaagd t geheel is ook mooi! liefs willeke |
:D
Citaat:
|
hahaha okee dan! :D Weet je wat ik eigenlijk probeer te zeggen? ENJOY LIFE. :) doen hoor, is goed voor je.
|
you're my super girl, my super girl... egwaar nien, je vrolijkt op tot huilens toe...
|
huilen is gezond... lachen ook, en dat wordt wel eens vergeten :)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:02. |