![]() |
hahaha de X-BOX gaat een flop worden
kijk maar op www.gamefaqs.com
blader door de topics en je komt tot deze conclusie.. op 1 PS 2 2 Gamecube 3 X-Box uit de topics blijkt dat bijna niemand van plan is een X-BOX te kopen |
Dat wisten we al. X-box heeft dezelfde spellen als pc, en iedereen heeft zowat pc dus waarom x-box kopen?
|
jah duh
maare die nummer 2 gaat nog wel naar nummer 1 als die uit is ik bedoel eh ps2 is nu een tijdje uit en ik ken NIEMAND die m heeft gekocht verder hoor/zie je er ook rete weinig van |
Citaat:
Ben ik mee eens, hopelijk wordt de GameCube een stuk goedkoper bij de release dan de Ps2 en Dreamcast |
yup
GC wordt goedkoper en het is nog een beter ding ook (qua performance, tis gewoon een feit mensen) |
sorry voor degenen die het hier niet mee eens zijn, maar het enige goede waarmee Nintendo op de markt staat is de GBA, dat ding kicks ass, laten we het van de Gamecube nog maar ff afwachten of hij beter is/word dan de PS2
|
|
Citaat:
|
Citaat:
|
welke polls?
de enige poll die ik zie is 'Where are you?' europa afrika enz enz |
Ps2 vind ik persoonlijk een echte flop ik ken ook niemand die zo'n ding heeft.Wel denk ik dat de X BOX een nieuwe dimensie toevoegt namelijk dat de PC toch de beste console blijft!
|
de gamecube gaat het maken! dies gewoon goed ik weet het zeker, gaat um ook zeker kopen (nog nie eens duur vergeleken bij de ps2 en xbox)
|
Citaat:
|
Citaat:
Conan... die overigens denkt dat de XBox uiteindelijk met de beste specs én spellen komt, het ding heeft alleen een rare naam http://forum.scholieren.com/smile.gif |
Citaat:
[Dit bericht is aangepast door TheEagle (28-08-2001).] |
Citaat:
en je kan er zeker wel waarde aan hechten er komen bijna alleen gamers en de meeste spelen meer spellen op consoles dan op de pc |
Monkey, moeten wij onze mening gaan baseren op de keuze van Gamefaqs lezers? Xbox heeft een aantal aardige Xbox-only games en een ijzersterke marketing. Die Amerikanen gaan dus echt wel massaal aan dat ding. In Japan zal ie wel gaan floppen (daar verschijnt ie ook pas in 2002).
|
Citaat:
Ik ook niet, maar hoe kan je het dan een flop vinden? |
PS2 is mooi, maar Rogue Leader en Luigi's Mansion op de GC worden mooier http://forum.scholieren.com/smile.gif
|
Wat een verschrikkelijk stupide topic.
|
Citaat:
|
Citaat:
de enige rede waarom ik een console wil eigenlijk is voor de RPG's, daarom is een PS2 voor mij de beste keuze |
Citaat:
|
who gives a fuck
|
Citaat:
|
GC en PS2 zijn erg dope, de x-box gaat volges mij een flop worden want et is van micro$oft, dus die loopt al vast voordat je em heb aangezet. De x-box is ook grotendeels qua desighn gejat van de andere consoles, en brengt nix nieuws.....de ps2 is ook te upgraden, en de GC vast ook wel, maar dat boeit niet want dat is nintendo, dus altijd goed...
MAAR, als Zelda op de GC blijft zoals gepland, dan gaat et erg moeilijk worden voor de GC, en kunnen veel twijfelaars een box kopen.. |
Citaat:
|
|
Citaat:
|
Citaat:
hahaha 500 ofzo man |
300 pond is ruim 1200 piek...of hij is maar iets van 150 pond....khad ook gehoord dattie +- 500 piek ging koste....
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:57. |