![]() |
Maar wat was het?
Vandaag was ik met mijn vriendin wat aan het 'vrijen' (als in zoenen en strelen enzo) en terwijl ik haar in haar nek aan het bijten was (zal jullie de details besparen) begon ze steeds meer te bewegen en bijgeluiden te maken. Na zo'n vijf minuten door te zijn gegaan was ze redelijk uitgeput en zei ze dat het haar even zwart voor haar ogen werd.
Mijn vraag als een werkelijke leek op dit gebied is (voornamelijk aan de dames): wat gebeurde er met haar? Misschien heb ik een bord voor mijn kop, maar aangezien je nooit te oud bent om te leren... |
euh nou ja ik weet niet of het hetzelfde is, maar ik heb wel een dat als ik aan het vrijen ben met m`n vriendje en ik nogal hijg, ik duizelig begin te worden...
da`s natuurlijk wel beetje logisch, omdat je niet normaal meer ademhaalt en zuurstof tekort komt :o |
te hard hijgen kan leiden tot hyperventilatie, waarop jou hersenen reageren met een korte blackout zodat je ademhalingssysteem weer normaal op gang kan komen
heeft met de hoeveelheid c02 in je bloed te maken |
dus geil je vriendin niet zo erg op!! foei!!
:p |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
:D |
Citaat:
net zoals je zwart ziet als je heel hard een luchtbed opblaast |
nekbijten rules :D
En verder weet ik t niet.....misschien inderdaad te veel gehijgd ofzo, zoals ze hierboven zeiden.. |
Citaat:
een tijdje terug was er toch zoiets op het nieuws dat op basisscholen een spel werd gespeeld dat de kinderen moesten hurken en gaan hijgen tot ze flauwvielen ofzo?? |
Misschien toch tijd voor die mondhygieniste? Kweet niet hoor :-)
*Cerberus Rvo, die wel houdt van een kauwgompje* |
Citaat:
*'I'he Prophet, die even zijn advocaat gaat mailen om te kijken wat z'n opties zijn* |
Uhuh :-) Even de mogelijkheden checken.. vond het wel een leuk concept
*Cerberus Rvo, die net het patentenbureau heeft gebeld* |
Citaat:
:rolleyes: |
Hyperventilatie idd. Als je wilt dat je vriendin dan niet ook nog eens tijdelijk stukgaat door teveel gehijg, dan moet ze even in haar handjes of in een plastic zakje ademen. De CO2 die ze uitademt, ademt ze ook weer in en zo komt het CO2-gehalte in haar bloed geleidelijk weer op pijl.
Fijne sex verder. |
Citaat:
zijn die dingen nog črgens goed voor... Citaat:
en ook forumgasten zal ik niet achterstellen... ook u fijne sex dan nog fijne sex aan het parlement en de koningin natuurlijk čn alex en maxima fijne sex o, wat heerlijk om dat te zeggen fijne sex |
Citaat:
PS Je bent oppositie vergeten.... |
jij hebt duidelijk meer voorlichting nodig...
|
"Meester Kasper, Martin zegt dat hij die gekke ballonnetjes helemaal niet nodig heeft. Waarom is dat?"
|
dat is waar, maar ik heb martinnetje vanochtend nog gecontroleerd op soa's, meisje...
|
"oooooooooh...." *opgelucht*
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:51. |