Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Nachtleven & Festivals (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=44)
-   -   Red Bull (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=222651)

rafael_vd_vaart 19-09-2002 22:34

Red Bull

Mijn vraag was of dit drankje dus echt werkt. Ik bedoel als je een stuk of drie blikjes red bull voor het uitgaan opdrinkt of je dan echt scherper en alerter bent dan normaal, of je het langer volhoudt enzo.
Ik zou namelijk wel eens willen dat ik tijdens het uitgaan wat alerter ben en wat beter anticipeer op veranderingen. En er word gezegt dat het lichaam en geest stimuleert, dus beter meer na ga denken enzo. Helpt dit drankje hierbij echt??

pinhead 19-09-2002 22:35

van 1 blikje zal je niet veel merken, maar als jij er op een avondje een stuk of 8 naar binnen gooit..dan krijg je wel wat moeite met slapen denk ik :)

zie het als koffie...

razkal 19-09-2002 22:36

Valt op zich wel mee. Ik weet wel dat als je over de gehele dag (dus ook tijdens het uitgaan) 2 liter Red Bull drinkt dat het gegarandeerd wat langer duurt voor je in slaap valt :D.

Retarded 19-09-2002 22:37

Ik drink altijd red-bull als ik zwaar moe van van het werken ofzo... 3 of 4 glazen, en hoppa... ik ben weer springlevend...

ESCO 20-09-2002 00:03

Je kan beter xi redbull nemen deze is 3 keer sterker dan echte red bull.

razkal 20-09-2002 10:41

Citaat:

ESCO schreef:
Xi Climax bedoel je (y)

ESCO 20-09-2002 14:17

Ja die ja razzkal met zo'n redbull achtige smaak

rafael_vd_vaart 20-09-2002 14:36

maar werkt dit ook echt?? Ik vraag me af of het echt zo'n wondermiddel is als ze doen geloven, ok ik weet dat je er niet echt vleugeltjes van krijg maar word je concentratie beter, word je er alerter, scherper door enzo?

Scorpion3000 20-09-2002 18:53

Als je zonodig van dat spul wil drinken, neem dan Golden Power van de aldi. 35 eurocent per blijkje, werkt beter dan al die dure troep.

DiSiLLUSiON 21-09-2002 12:45

Citaat:

ESCO schreef:
Onzin. Goedkoper, dat wel, en smaakt en werkt hetzelfde. Werkt hetzelfde als een kop koffie dus.

Als je écht een caffeine boost wil moet je SkyRocket's drinken.

Ditchie 21-09-2002 13:47

Als ik erg moe ben. Dan drink ik het wel af en toe. Een Red Bull heeft toch een bepaalde uitwerking op mij. Ik kan me vaak wel beter concentreren en voel me een stuk minder moe. Hetzelfde effect heb ik tevens ook met koffie al moet ik wel toegeven dat na 3 Red Bull ik me toch iets lichter ga voelen dan normaal :confused:

Toeter! 21-09-2002 14:33

je kan beter die nep red bull van de aldi kopen, smaakt precies hetzelfde, 5 keer goedkoper ( €0.30 tegenover € 1.50)

ESCO 21-09-2002 15:11

Citaat:

Onzin. Goedkoper, dat wel, en smaakt en werkt hetzelfde. Werkt hetzelfde als een kop koffie dus.
Niks onzin erzit mu huang in,in redbull niet dus is t wel sterker.

DiSiLLUSiON 22-09-2002 00:30

Citaat:

ESCO schreef:
Mjah en in red bull zit guarana. Helpt echt voor geen ene flikker (alleen bij heel gevoelige mensen).. Het is 'm echt puur de caffeine die 't 'm doet.

qghp 22-09-2002 11:28

Citaat:

Toeter! schreef:
je kan beter die nep red bull van de aldi kopen, smaakt precies hetzelfde, 5 keer goedkoper ( €0.30 tegenover € 1.50)

Marshall 22-09-2002 16:03

1 blikje redbull = 4 koppen koffie dus ja.. xat vorige week te trillen in mn auto naar een avondje redbull en te weinig slaap in een hele week... :D

AGH 22-09-2002 16:06

Maar ja, bij elkaar zijn 5 blikjes redbull toch duurder dan een grammetje speed....

Henri 22-09-2002 21:21

Gisteravond op Trance Energy ook erg veel RedBull gedronken... kon t wel merken toen ik op bed lag, sliep niet zo heel snel ;):/

Spacey 23-09-2002 14:04

Citaat:

ESCO schreef:
dat is boelshit,

bijna alle energy drankjes hebben de in nederland toegestane maximale hoeveelheden van de oppeppende stoffen erinzitten.
Vroeger was het wel dat je in duitsland redbull kon kopen waar 2x zoveel taurine is zat dan in nl. maar ik weet niet of dat nog zo is. Ik weet wel dat ESCO vet uit zijn nek lult.

Spacey 23-09-2002 14:07

Citaat:

ESCO schreef:
Mu huang of whatever doet het t of nie? tsssk
het is vooral de caffeine en de taurine die de voor het effect zorgen.

als je sterker wil moet je gewoon taurine kopen en dan in je drinken mikken, of gewoon heel veel energydrink zuipen :>

ESCO 23-09-2002 14:31

mu huang zit ephedrine in en ephedrine is echt wel een stukje sterker als cafeine.

ESCO 23-09-2002 14:34

taurine geeft je geen energie maar is een product dat een middel doet versnellen het wordt sneller opgenomen.
Zit ook vaak in creatine om het middel te versnellen in z'n werking.

freakjuh 23-09-2002 21:47

Citaat:

AGH schreef:
Maar ja, bij elkaar zijn 5 blikjes redbull toch duurder dan een grammetje speed....
goh stoer hoor, die shit gebruiken..lekker goed voor je lichaam ook...jaja :rolleyes: (n)

ik drink zelf weles red bull als k op school zit en heel moe ben, of als ik uitga..t helpt wel om wakker te blijven en me beter te concentreren :)

GinnyPig 23-09-2002 22:10

Heb in de krant gelezen dat een blikje red bull meer te vergelijken is met een slap bakje koffie.

Dit werd althans beweerd door de directeur van het producerende bedrijf.

Feestbeest nummer 1 23-09-2002 22:24

Citaat:

freakjuh schreef:
goh stoer hoor, die shit gebruiken..lekker goed voor je lichaam ook...jaja :rolleyes: (n)

ik drink zelf weles red bull als k op school zit en heel moe ben, of als ik uitga..t helpt wel om wakker te blijven en me beter te concentreren :)

....maar hij heeft wel gelijk :D :p

pinhead 23-09-2002 23:49

Citaat:

freakjuh schreef:

oh daar hebben we weer zo'n anti-drugs-k*tje! wanneer leren jullie eens dat er ook mensen zijn die NIET stoer willen/(hoeven) over(te)komen wanneer ze (eventueel) drugs gebruiken...

Citaat:

freakjuh schreef:

misschien vroeg naar bed gaan...dan heb je die 'hulpmiddelen' niet nodig...

Tha miss Cazzz 24-09-2002 08:25

Citaat:

AGH schreef:

hehehehe TRUE TRUE!

maarja.....niet te krijgen tegenwoordig hier.... :( of juist :) ? dunno yet

Junkfood Junkie 24-09-2002 09:36

wat moet je hebben dan?
zeg maar...

hehehe ;)

AGH 24-09-2002 16:41

Speed nergens te verkrijgen?
Waar woon je dan????????

Ik gebruik overigens nu geen drugs meer, maar moet wel toegeven dat ik me ontzettend stoer vond toen ik dit nog wel deed….
Ik ben ook gestopt met roken toen ik een spotje zag van zes meisjes in de leeftijdscategorie 12 t/m 14 die vertellen dat het helemaal niet stoer is om te roken, dat jongens vooral roken om erbij te horen en dat het niet lekker is om te zoenen met een jongen die rookt of gerookt heeft.
Maar stiekem wil ik er eigenlijk wel weer bij horen….
Ik wil ook graag bij de batterijkegelclub, maar om me te bewijzen moet ik een aansteker in m’n oor steken.
Eigenlijk wil ik het liever niet en eigenlijk durf ik ook niet.
Wat zal ik doen????????????

Heel raar.
Volgens mij gaan mensen die denken dat iedereen drugs doet om stoer te doen, zelf ontzettend hard of zijn gewoon wereldvreemd.

Marshall 24-09-2002 21:34

d8 dat speed van speedfreax kwam maar ja, je kan er aan de deur beter niet naar vragen:D

Tha miss Cazzz 25-09-2002 08:17

hahaha lol @ person boven me

maarrem ik woon in Hilversummmm

Marshall 25-09-2002 09:10

in hilversum zitten toch Radio 1,2 & 3??? ... de mannen van de eo zijn helemaal into speed *hint* ;)

DiSiLLUSiON 25-09-2002 17:51

Citaat:

Tha miss Cazzz schreef:

Ah, Hilversum, woon ik ook, en is genoeg te krijgen. Vooral als je die troep niet eens wilt :(

DiSiLLUSiON 25-09-2002 17:51

Citaat:

Tha miss Cazzz schreef:

Ah, Hilversum, woon ik ook, en is genoeg te krijgen. Vooral als je die troep niet eens wilt :(

Marshall 27-09-2002 08:27

Citaat:

DiSiLLUSiON schreef:
is waarschijnlijk je natuurlijk aantrekkingskracht ;)

AGH 28-09-2002 09:26

Hilversum?
Altijd gezellig met oefenwedstrijden, vooral als Utrecht er ook is!
Gratis bier in café 'het wapen van Hilversum'!

Persoonlijk vind ik coke ook beter dan speed, coke heb je overal toch wel?
Maar ja, voor de prijs van één gram coke kun je natuurlijk wel weer de hele avond redbull drinken.

freakjuh 30-09-2002 18:00

Citaat:

pinhead schreef:
oh daar hebben we weer zo'n anti-drugs-k*tje! wanneer leren jullie eens dat er ook mensen zijn die NIET stoer willen/(hoeven) over(te)komen wanneer ze (eventueel) drugs gebruiken...
ik ben alleen anti harddrugs...

Citaat:

misschien vroeg naar bed gaan...dan heb je die 'hulpmiddelen' niet nodig...

dat helpt geen zak, enne het kwam gewoon zo over alsof hij het stoer vind om drugs te gebruiken, i might be wrong..ik vind het iif niet stoer dus... (n)

AGH 30-09-2002 18:44

Vind je me niet stoer dan?

Boogie 30-09-2002 19:18

Drink ik nooit.

freakjuh 01-10-2002 16:54

Citaat:

AGH schreef:
Vind je me niet stoer dan?
helaas ;) :D

Mr.Oizo 05-10-2002 17:24

Red Bull zuigt, ik drink het echt nooit dus kan het ook niet weten, maar ik vind het echt vies (n)

angel_girl 05-10-2002 22:43

nee!! :mad:
Redbull is juist lekkah!!
Maar ik merk het verschil echt wel als ik er een paar op heb!

Mr.Oizo 06-10-2002 17:24

Citaat:

angel_girl schreef:
nee!! :mad:
Redbull is juist lekkah!!
Maar ik merk het verschil echt wel als ik er een paar op heb!

Smaken verschillen

Pink panter 06-10-2002 21:29

energgggggggggggggiiiiiiiiiiiiiiieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee :D

ZenZation 07-10-2002 18:56

Tijdens het werken op zaterdagavond gooi ik ook een litertje naar achter maar heb nooit moeite met slapen. Volgens mij helpt niet: ik gebruik Ephedra (herbal energy capsule)

WelcomeHome 07-10-2002 22:54

Red Bull heb ik nou wel genoeg gedronken. 't gaat me tegen staan.
Bomba is dat nieuwe in die glazen granaat-flesjes. Zit meer caffeine in en is lekkerder

Spacey 08-10-2002 05:19

Dat bomba ofzo is vet sneu, teneerste is het niet lekker, ten tweede zit t in zo'n kut flesje, je gaat toch niet extra dokken omdat je dan zo'n kut flesje hebt. tsssk :p

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:40.