![]() |
de das/sjaal
ok wie gaat er lange dassen/sjalen dragen dit najaar.. winter.. & wat voor 1 :D ...volgens moi loopt over 2maandjes ofsow half nederland de hele dag met sjalen :D
|
Ik loop zoiezo altijd met een shawl rond te zeulen:)
Shawls zijn geweldig :):) Ik heb of mn PLO-shawl om,of een hele lange wollen met allemaal verschillende gekleurde stukken. |
In de zomer loop ik echt niet met een shawl, maar ik vind het als het wat kouder wordt wel lekker ( zoals nu )
Ik heb meestal m'n kleurtjes sjaal om ( die heeft werkelijk alle kleurten van de regenboog en kun je ook geweldig in je haar binden ) of m'n P.L.O sjaal :) die is lekker warm :) |
shawls!!! :)
heerlijke dingen. houden je hoofd tenminste overeind als je moe bent en bovendien is het lekker warm. helaas heb ik wel een neiging om ze altijd kwijt te raken :(:( iig k heb er nu 4 ofzo maar niet degene die ik wil (ik had ooit een heeele lange zwarte met glitters :)) |
mm ik vind ze onhandig zitten. bovendien prikken ze altijd, en heb ik nog geen enkele shawl gevonden in de kleurtjes die ik leuk vind.
*is shawlloos* |
heerlijk als t koud is :)
ik heb een blauwe met allemaal vakjes, maar heb een paarse jas dus dat past nie echt bij elkaar :D ...koop dit jaar een zwarte voor bij me jas denk ik, moet nie moeilijk te vinden zijn :) |
Ik vind mijn sjaals niet meer zo relaxed maar als het koud word koop ik een dikke wollen zwarte sjaal en draag ik hem met trots want als ik het maar niet koud heb :(
|
Ja ik ben wel een sjalen-mens, nu het weer wat kouder wordt heb ik op de fiets ook alweer een dikke sjaal om mn nek gewikkeld, vind ik gewoon heerlijk warm zitten.
|
Ik heb van de week al een sjaal gehaald. Het is een grijze van de h&m en het heeft een arabische opdruk! Hij is erg lang en hij zit echt super!!!
Erg :cool: dus. Bij de sissy-boy zag ik ook een mooi das van paul smith die ik heel graag zou willen hebben, maar dat ding is gewoon veel te duur:( :( :( Ben over 2 maanden jarig, misschien dat ik ga zeuren om een vervroegd verjaardagscadeautje. Mmm, ik weet niet of sjalen een grote trend gaan worden. Maar ik verwacht dat de plo-sjaal enorm in gaat worden. Vooral door de revival van de jaren 80. En als Bush een aanvaal op Irak gaat doen en het israel-palestina conflict aanblijft al helemaal. |
ik draag eigenlijk alleen als het heeeel koud is een sjaal, ik heb een hele lieve lange zwarte sjaal met glittertjes volgens mij van de h&m een paar jaar geleden.
|
ik houd van sjaals :):)
ik heb een regenboogsjaal, en een stomme grijze, en ik wil wel honderd nieuwe :D |
Ja ik heb er best veel. Dunne sjaaltjes, maar ook van die hele grote. Lekker op de fiets (y)
|
hm kheb meestal mn PLO sjaal, mja nu allemaal dat gedoe met Irak enzo weet ik niet of dat wel zo slim is, ik wil nog een regenboogkleurtjes sjaal, die zijn lieff :)
|
what he hell is een plo sjaal? heeft iemand plaatje? :o :p
|
Ik ga zelf een hele lange paars fluwelen sjaal maken met glitters. :)
|
Citaat:
zo'n wit zwarte theedoek ;) |
die arafat ook heeft
|
Ja, ik draag nu ook weer een sjaal (omdat ik verkouden was, maar ook omdat ik het gewoon leuk vind). Zo een met allerlei kleuren.. (eh ja, lekker duidelijk). Mn moeder noemt het een Indiaas ding, snappie?
|
Heerlijk! ben er echt dol op..en draag ze dus ook vrij veel :)
|
Gek op sjaaltjes....Ik draag gewoon overdag van die dunne sjaaltjes, van oilily enzo. In de winter van die lange in allerlei kleurtjes. Ik heb nu voor in de winter een lichtblauwe voor bij mijn bruine jas.
|
ik heb een hele koele lange sjaal,met zo allemaal 'dreads' vanonder,waarder allemaal kralen in hangen (y) maar hij prikt (n),een beetje
en een roze geval,dies wel niet zo koel. Zo'n plo sjaal vind ik al helemaal (y) (y) |
nou niet echt estetisch bevorderend imo
|
Jaaaaa
dat zit echt goed en het is leuk en ik ben verslaafd :) welke wielrenner werd ook wel... de das... genoemd ? :| Voor een TRIVIANT |
Heb vorige winter een hele mooie, heeeeeele lange, heeeele brede gekocht
Zo'n eentje waar je je echt helemaal in kunt verstoppen :) |
Ik draag sowieso in de winter altijd een das of shawl. Ik heb nu een zwarte fleece das. Maar ik wil voor deze winter zo'n grof gebreide shawl. Denk dat ik m'n oma maar eens lief aan ga kijken :)
|
ik heb ook zo'n plo-sjaal... met peace-tekens erop :) die zit echt zo lekker en die is heerlijk warm...
|
Ik heb standaard een PLO (or what ever...)/gigantische theedoek/arafat-sjaal in me tas zitten.. Voor op de brommer istie lekker warm hoor :)
|
ik wil zelf een sjaal gaan breien-----------------> ik kan alleen neit breien :( , en mn moeder ook niet.
|
Oei, ik hou zoveel van sjaals. Ik heb een oranje en eentje met een rode buitenkant met daarin een oranje soort gehaakt wol. (Vaag).
Maar dit jaar wil ik een mooie grote bruine kopen, maar dan zoek ik eerst even bruine laarsjes en jas. |
Sjaaltjes.. nu moet ik even denken hoor, das alweer een jaar geleden bijna joh...
Kheb een diesel sjaal, gebreide baluw grijze, dies heeeel lang en warm.. Ik heb een zwarte met van dat langer bont haar, net a;s animal en koekiemonster en tommy enzo... dies echt heel erg gaaf.. en daar heb ik ook al handschoentjes van :) |
Sjaals zijn echt heel koel. ik heb oa een sjaal met allemaal van die kleuren, beetje zo'n dunne maar wel heel lang (ja ik weet niet hoe ik het uit moet leggen)
Verder zag ik van de week een hele toffe roze sjaal in mn kast liggen die ik (volgens mn moeder) aanhad toen ik 1 was ofzo. Verder heb ik een paars wit gemailleerde sjaal en nog een zwarte. En ik wil ook nog zo'n PLO sjaal |
Ik heb wel veel wollen sjaals maar ik draag er eigenlijk nooit een.... ik vergeet ze altijd of ik raak ze kwijt... daarom neem ik ze niet meer mee...
|
Ik heb trouwens ook een grijze fleecesjaal, die is superlekker warm :) Die is dus voor de winter (y)
|
<-----
En ik heb ook een paar pashmina's (van die lange zijden) Vorig jaar heb ik ook een tijdje de Gant sjaal van mijn broer gedragen (echt hele mooie, en rook ook lekker! :o ) |
heb een das die echt helemaal tot aan mn voeten doorloopt, en zoooooo dik en zacht. En hij is in alle kleuren van de regenboog. Ik ben er helemaal trots op:D
|
Ik heb een paar heel fijne sjalen. (meervoud.. :confused: )
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik heb in de winter vrijwel altijd een shawl om :). Op de fiets is het gewoon lekker warm en het staat ook leuk.
|
Citaat:
|
wow iedereen is shawl-gek :D
ik vind er zelf nie zo heel veel aan, jah als het koud is wil ik dr best een omdoen maar ik heb nie zo van whoei whoei ofzow :D |
Citaat:
|
sjaals zijn gewoon erg handig. Lekker warm, en je kunt ze zo voor je mond en neus doen wat erg handig is als ik bij mij thuis naar de wc ga of de vuilnis terug vind enzo. En 't is ook wel mooi. Beetje 't kippennekkie camoufleren.
|
Jaaa, geweldige dingen.
Lekker warm voor in de winter. Vooral als ze: lang, breed, en dik zijn. Ook als het niet echt koud is loop ik welus met die dingen. Dan niet van die dikke, maar gewoon die ook bij kleren passen e.d. Bij de blue moon in nijmegen heb je hele mooie. :) |
ik wil ff op zoek gaan naar een sjaal, want das toch wel erg lekker...ik denk dat ik een hele simpele zwarte van fleece ga kopen, ergens :S...
|
Sjaaltjes vink wel leuk ja :)
Maar alleen in de winter, als het warm is vind ik ze ronduit lastig.. Voor dit jaar heb ik een supermooie zwarte sjaal met zilveren patroontjes erop.. (zown fluwelen ding, heeft mn tante gemaakt :cool: ) En ik heb nog een hele lange babyroze sjaal, die vink wel lief, maar die draag ik nie zo vaak. Mja, sjaals zijn (y) |
Ik heb al heel wat jaren een sjaal in rasta-kleuren die ik in de winter altijd draag, dus daar zal ik prob. in rondlopen :)
|
alleen voor als ik buiten ben is het wel handig!
kep zo'n sjaal met keiiiiiii veel felle kleurtjuhs, van die strepuh! :) |
ik had zon hele lange warme sjaal van de h&m, en die had ik ook wel vaak om
vooeral omdat mijn vorige winterjas een beetje lage hals had, en das anders te koud nu heb ik een rode jas, en daar moet een andere sjaal bij ik wou hem ook eerst zelf breien, en toen ging mijn moeder me dat leren, maar bij nader inzien koop ik heb toch maar... |
Ik ga zekers weer een sjaal dragen!
Ik heb er 5: een hokessjaal, een'indianensjaal', een streepjessjaal, een bloemetjessjaal en een bordeaux rode sjaal. sjawls zijn leuk! |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:57. |