![]() |
huidnavel
wie weet waar ik mijn huidnavel kan laten weghalen, of kan dat niet. Ik schaam me er echt voor. Mijn navel is een hele bobbel die er uit steekt. please help me.
|
Als het al kan (vast wel) lijkt het me in het ziekenhuis...afdeling plastische chirurgie (serieus bedoeld) ofzo...
|
Citaat:
maar das geen andwoord op je vraag... ik weet het niet. ziet het er echt zo lelijk uit dan??? |
ja, het is echt heel erg. Als ik bv ga zwemmen doe ik trek ik mijn zwembroek altijd omhoog zodat ze het niet kunnen zien. En ik ben bang dat meisjes daarop afknappen, en het ziet er echt niet uit zo'n hele bobbel
|
Citaat:
|
Citaat:
[Dit bericht is aangepast door Leonoor (07-11-2001).] |
dat is een redelijk normaal iets. Ik ken iemand die het ook heeft weg laten halen..je krijgt dan een vleesetend middeltje ofzo..eigenlijk hadden ze dat al bij je geboorte moeten doen.
|
mijn vriendje heeft ook een klein bobbeltje maar niet zo groot...vind t niet erg hoor.
|
Heb ik ook... ik zit er zelf niet mee en als anderen er wel mee zouden zitten is dat hun probleem. M.a.w., ik zou niet weten waarom je je ervoor zou moeten schamen?
|
sorry voor mijn beperkte kennis ivm navels
is ne "huidnavel" nu gewoon da da ewa uitpuilt ipv e putjen? |
Wat je ook doet, trek iig NIET je zwembroek over je navel heen!
grxx |
Je kan er idd wat aan laten doen als je dat echt wil. Ga dan ff langs de dokter en die verwijst je wel door. Succes ermee..!!!!!!
Btw: dat haar rond je navel: Ik heb ook hele lichte haartjes iets boven mijn navel. Dat is volgens mij redelijk normaal. |
1 Bijlage(n)
als je zo'n navel heb hoef je je er echt niet voor te schamen maar je kan het laten verwijderen
|
Er is al een naveltopic dat je nota bene zelf hebt geopend. Daarnaast is dit een up van 11 (!) jaar. Dit is echt niet meer relevant.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:02. |