![]() |
leukste bioscoopfilm van nu
Wat is volgens jullie de leukste film die nu in de bios draait en waarom?
|
Signs........ Super vette film :) (y)
|
Paar weken terug heb ik the Sum of al Fears gezien, die viel zeker niet tegen. Was nog best spannend en afwisselend. :)
|
IRRÉVERSIBLE van Gaspar Noé
Gaat heen... |
Citaat:
|
Ik ga voor Signs omdat ie gewoon geweldi is duidelijk toch
|
The Guru.
Gewoon zwaar humoristisch :D |
Citaat:
|
Citaat:
|
ik heb Signs nu dan eindelijk ook gezien:p
als je over het verhaal gaat nadenken is het een beetje zwak, maar hij is wel superspannend en er wordt goed geacteerd! (y) |
SIGNS :)
|
signs (n) super voorspelbaar
***********************SPOILER**************************************** *****SPOILER*********************************************SPOILER****** ***************************************SPOILER************************ *********************SPOILER****************************************** ***SPOILER*********************************************SPOILER******** *************************************SPOILER************************** *******************SPOILER******************************************** *SPOILER*********************************************SPOILER********** ***********************************SPOILER********************** iemand opgevallen ???? ze konden dus niet tegen water... maar toch zag zo'n alienpoot in de mist in dat maisveld 3 keer raden waar mist uit bestaat ***********************SPOILER**************************************** *****SPOILER********************** |
signs, mel gibson speelt er in en het gaat over aliens
'minorty report het lijkt me wel een grappige film |
Reign of Fire
|
Citaat:
hier komt een domme vraag: :confused: :confused: :confused: wat betekent dat spoiler nou eigenlijk?????????? :confused: |
achter die dubbele punt moet je die emoticons ff wegdenken
die kut dingen komen helemaal niet waar ik wil :mad: |
Austin Powers 3 :D
Maar misschien ook wel signs... |
The sweetest thing! Superrrr grappig. Nou ja, je moet er wel van houden.
:D :D :D |
Oh, ja, the Sweetest Thing. Zo'n typische 'meiden onder elkaar' film... Lekker oppervlakkig.
FANTASTISCH!!! |
ja zuster nee zuster
geweldig!! leuke flauwe humor, leuke costuums, leuke loes luca! geweldig, zeker een aanrader (y) http://www.annie-mg.com/huiskamer/ki...nz/de_film.jpg http://www.annie-mg.com/huiskamer/ki...nz/index.shtml |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:16. |