![]() |
Face Tomorrow appreciation topic
hey wie houdt er nog meer van Face Tomorrow?
ik ga ze 5 oktober bekijken in het concertgebouw barneveld je kan kaarten bestellen via stedsj@concertgebouw.org |
SDS vindt ze volgens mij wel cool...
ik ken er verder niet zo veel van maar wat ik gehoord heb was wel cool |
Citaat:
duh |
bah face tomorrow :/
|
ik hou niet van ze,maar ze zijn wel goed. ik heb ze een paar keer live gezien, ik kan alleen niet echt tegen dat constante geschreeuw...
die cd heb ik ook, is ook wel oke ik vind ze niet echt origineel maar ze zijn wel goed in wat ze doen |
Citaat:
|
Jah ik vind ze goed
Moet ze eigenlijk weer eens live gaan zien want het is al veel te lang geleden Heb onlangs de cd gekocht, is goed - Worth The Wait is nog steeds m'n favo nummer van ze, geweldig! |
Citaat:
duh |
Ik vind ze wel goed, vooral dat eerste cdtje met 4 nummers.
Ik heb ze al een paar keer gezien, maar dat kan altijd vaker. Waar is dat concert dan precies (plaats) *turning right back whit no dignity* Oja waisting time is nogsteeds hun beste nummer |
die kome volgenzmij binnekort oowk in jonosh :)
vrijdag 1 november ofsow.. aanrader?? |
FORUMBAZEN LET EENS OP
dit is al de 423e thread over face tomorrow. Dacht dat iedereen nu zo'n beetje elke maat uit zijn hoofd kent van die band. |
424e topic:mad: :D:D
maak er maar een wisselforum van:D |
Tis een gave band.
|
face wie?????
|
die nummer 6 van de cd is koel....word ik wel erg vrolijk van...
|
mwah ik ken ze eerlijk gezegd nie maar ik ga probably donderdag dr heen, nijmegen, met of no avail :)
|
ik ga ze morgen zien ...nou ja alleen om dat uppercut in het progamma zit maar goed ..ben benieuw waarom iedereen deze band zo goed vind.
|
face tomorrow is gaaf live.
op mp3/cd vind ik ze minder. heb ze nu 2 x gezien, waarvan 1 per ongeluk en 1 x bij toeval omdat ik naar lowlands ging en zij daar waren. en ik ga ze 4 oktober weer live zien. die zanger is lekker en ik ga hem aanranden. of niet natuurlijk.. |
erg goede band imho
heb ze inmiddels al 2 keer live gezien maar goed da heb ik ook pas 10 keer gepost ofzo.. |
Doe gezellug
en kom dus allen 5 oktober naar barneveld..ligt tussen amersfoort en ede... het voorprogramma is trouwens ook super..The Almighty Kingpin..is emotionele melodische hardcore..hun producer is menno bakker (seein red, undeclinable) |
op Lowlands vond ik ze wel heel leuk.
|
WAT EEN WAARDELOOSE KUT BAND IS DAT ZEG JESUS ...NET GEZIEN NOU SORRY HOOR MAAR DIT WAS GEWOON KATTEGEJANK .
gelukkig dat uppercut er na kwam en het goed maakte maar face tommorw is dus gewoon bagger (n) |
maypole: waar heb je uppercut gezien dan?
ik heb ze zaterdag gezien |
Citaat:
|
Citaat:
of hou je helemaal niet van refused.. |
Citaat:
de mosh was lekker hard...ik was helemaal verott na afloop ...Life is Great! |
Citaat:
uppercut go! |
Tsja hoeveel Nederlandse bands kunnen het live opnemen tegen Uppercut he?
mar goed, k heb Face Tomorrow 1x live gezien in de Trammelant in Eindhoven, en daar speelden ze erg goed. Op cd kan ik dit soort muziek echter NIET aanhoren, en andere bands in dit genre moeten live ook wel verrekte goed spelen om mij te kunnen boeien(dat lukte FT toen dus wel). Donderdag ga ik in Nijmegen maar weer eens kijken. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
en het is dat uppercut erna speelde andere had ik ze dus nooit willen hoorde . |
Citaat:
stonden 2 rijen tegenover elkaar en toen de muziek begon vol op elkaar in stormen met gevolg dat ik over een tafel viel ..wat ze gebruikte voor het goede doel of zo ECHT VET GEWOON!!!!! |
Citaat:
|
Maypole hoezo kortzichtig?
niet waar? :rolleyes: |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:05. |