Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Liefde & Relatie (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=18)
-   -   hij doet raar (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=223178)

tinuviel 20-09-2002 17:23

hij doet raar

het zit zo
ik heb nu bijna 5 maanden met hem en nu zag ik net dat hij gereageerd had op een berichtje bij dating, dat hij dat meisje die dat berichtje had geplaats hem maf (leuk) en mooi leek. Ik sta dan meteen op alarm. We zien elkaar ook nu nog maar heel weinig, omdat hij het te druk met z'n school heeft en ik zie m pas volgend weekend. Ik weet niet, reageer ik te overdreven, omdat ik denk dat er iets mis is?

Dusjcrib 20-09-2002 17:39

Je reactie kan overdreven zijn, maar is dit niet bij onwetendheid.. Vraag hem om duidelijkheid, confronteer hem ermee, om erachter te komen of je reactie overdreven is of niet.

MissKiss1985 21-09-2002 09:15

gewoon vragen wat hij daar mee bedoelde misschien is het nix misschien wel.

tinuviel 23-09-2002 16:26

Ik stel me aaaahaaaan!!!! vewschwikkewijk!!
maar goed, dat gebeurt je nu een maal als je verliefd bent....
bedankt voor jullie reacties!
en hij = heeeel liev

PardonMe 23-09-2002 17:26

Gelukkig maar.. :)

Kan me wel voorstellen dat je eventjes zo denkt van "heey shit... wat nou als...?" maar goed, waarom zou hij niet een ander meisje mooi kunnen vinden, dat hoeft verder niets te betekenen natuurlijk.. Maar ik kan me voorstellen dat je ff schrikt ofzo :)

Unexplained 23-09-2002 18:55

Mijns inziens wel een teken dat er iets mis is in je relatie..
Probeer dit te vinden, en los het op, voordat het te laat is!

Misschien een beetje rare vraag, maar hoe is de seks? Het verschil in kwaliteit van seks is meestal een betrouwbaar signaal dat er iets niet klopt.

tinuviel 24-09-2002 16:51

het komt misschien ook wel omdat we vorige week heel weinig contact hadden, omdat hij heeel ver weg woont, en we kunnen niet bellen :( maar maandag kreeg ik opeens een brief en een e-mailtje en vandaag weer een e-mailtje en hij zegt dat hij me heel erg mist, en 't is eigenlijk weer als eerst :D
maar soms denk ik dat er iets is, en dan heb ik m gewoon verkeerd begrepen of dan bedoelde hij er gewoon niks mee
ennuh ... met de sex is nix mis. :)

gizmo 27-09-2002 16:59

Citaat:

tinuviel schreef:
het zit zo
ik heb nu bijna 5 maanden met hem en nu zag ik net dat hij gereageerd had op een berichtje bij dating, dat hij dat meisje die dat berichtje had geplaats hem maf (leuk) en mooi leek. Ik sta dan meteen op alarm. We zien elkaar ook nu nog maar heel weinig, omdat hij het te druk met z'n school heeft en ik zie m pas volgend weekend. Ik weet niet, reageer ik te overdreven, omdat ik denk dat er iets mis is?

het is denk ik een beetje toch wel normale reactie
jij hebt hem niet gezien... wil hem zien.. en je leest dat berichje..

ik kan het me heel er zeer goed voorstellen

Wes 28-09-2002 19:15

Of tis niet een bepaald snugger type dat ie t lekker in t openbaar zijn vuile was buitenhangt en dat ie er niks mee bedoeld of tis een verdomd botte manier om te laten merken dat ie uitgekeken op je is.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:27.