![]() |
Resident Evil: Code Veronica X
Ik heb hier 2 vraagies over...ik heb hem gekocht, maar ik heb erges op i-net gezien dat ie 2 discs heeft, naast de demo en et spel...maar in mijn doodie zit alleen maar een demo en 1 disc van et spel...mijn vraag dus: klopt et dattie maar 1 disc heeft?
mijn 2e vraag heeft indirect iets met RESI:CVX te maken: Ik heb op capcom.com gezien dat er ook een speciale DVD uit is, waar alle geheimen van Umbrella op staan. De titlel zou zijn: Resident Evil Code:Veronica Weskers Report....maar is ie ook ik Nederland te koop?? Ik wil erg graag weten hoe al die secrets immekaar zitte nl...ofstaat ie al op Code: Veronica X??? |
volgens mij was dat een gelimiteerde uitgave, van het zoveel jarig bestaan van RR.(die weskers report)
veronica code X is 1 cd (want het is namelijk een dvd van ps2)....aangezien de dreamcast wel 2 cd's nodig had...(gewoon cd-rom) |
Wesker's Report was inderdaad een gelimiteerde uitgave, die kreeg je alleen als je Code: Veronica X had gepre-ordered. Maar je mist er niet veel aan, hoor. http://forum.scholieren.com/smile.gif
En dat van die 2 discs geldt alleen voor de Dreamcast versie. |
tenx...
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:00. |