![]() |
Je bent oogverblindend
Verblindend zijn de tranen in mijn ogen
ik ruik de geur van zee en verlang ik proef de geur van jou en ik herinner Verblindend zijn de gedachten in mijn hoofd ik probeer je te omzijlen maar overal waar ik droom blijk jij te zijn en overal waar ik kom blijk je verdwenen Verblindend zijn de tranen in mijn ogen blind ben jij voor mijn tranen doof ben ik voor jouw woorden die mij nooit meer zullen troosten Verblindend is de aanraking van je hand ik zal je niet meer voelen je zult er niet meer zijn niet als ik droom niet als ik opsta niet als ik nooit Verblindend ben jij voor mij Mannetje I miss you like hell |
Aardig triest, maar ik ben een ietwat ontvankelijk voor dat gevoel nu, mijn mening is lichtelijk subjectief.
|
Prachtig!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
|
wat mooi... evenals tacidvs is mijn mening ook subjectief vanwege dat bepaalde gevoel. niet dat dat het gedicht minder maakt, juist niet, het spreekt me erg aan
liefs, nicoline |
Vooral die kleine lettertjes... :( Mooi hoor!
|
Hij's echt super :cool:. Mischien wel een beetje overdreven, met die tranen en al. Maar ik ben op dit moment best in een kuthumeur. Dus dat maakt dat ik zo'n gedichtje nu wel kan hebben. (y)
|
Even een wat aan de late kant reactie...
Dank jullie voor de reacties... Dit gedicht was eigenlijk een beetje geschreven omdat ik me aardig klote voelde... Ik wist eigenlijk niet zo precies meer wat ik met alles aan moest en zo... vandaar "de tranen" en het emotionele ervan... Zelf vinnik t ook ni echt mn beste gedicht ever ofzo, maar ik kan me er wel heel goed in verplaatsen dus ben ik er wel opzich tevreden mee... ookeee brabbel eerste klas... toch bedankt:D wou ik ff kwijt... :D:D:D Rupsje |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:29. |