![]() |
Monsters en co
Hebben jullie deze al gezien? en wat vonden jullie ervan??
Geweldige tekenfilm, m.i. |
LOL :D
Nouja, beetje de standaard disney formule he, doet het altijd goed bij kleine kinderen :) |
Ten eerste is MI geen TEKENfilm.
Ten tweede is het verhaal van PIXAR (en productie) en DIsney doet de distributie/promotie/merchandising. Ten derde de film is ontzettend leuk! Iemand zou ook is Jimmy Neutron : Boy GEnius moeten zien! |
MIKE AND HIS NEW CAR!!!
Hilarisch, ik lag alleen al bij het traditionele voorfilmpje van PIXAR -- met die kleine lieve vogeltjes op een electriciteitskabel -- al te huilen van het lachen. |
Mike's new car is idd leuk.
Valt op zich (hele short, niet de trailer op apple.com) een beetje tegen, in vergelijking met "For the birds"... Toch leuk! |
Citaat:
Rest van de film was ook zeer lief en leuk. Bioscoop zat destijds vol met volwassenen, vrij bijzonder. |
Hij's echt zeer sterk :D :D :D
En die For the Birds is echt lache! Maar Mike's new car vond ik eigenlijk een beetje tegenvallen. Die stukjes in de aftitelingen waren wel erg lache! |
leuke film ja, kei grappig en lief, vooral dat meisje..
|
Citaat:
Is die niet toevallig van de makers van live Action Man misschien? :o :p Nee kzit beetje te overdrijven maar hij komt niet bij lange na niet in de buurt bij Monsters Inc, vind ik. Maar der zit wel kinderhumor in :D |
Er komt trouwens ook een tv-serie van he, van Jimmy Neutron.
|
Citaat:
|
Disney films blijven en zijn gewoon vrijwel altijd kewl :D
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:27. |