![]() |
Boston Public is weer begonnen!
mijn favoriete soap!!! (naast DBZ dan;))
en nu met Jeri Ryan aka Seven of Nine als volupteus geilobject voor de klas! *kwijl* om maar even in populair forumblaat te bljven: wat vinden jullie van deze serie? ;) |
SEKER kewle serie, kben alleen vandaag vergeten te kijken, wanneer is de herhaling? :D
|
Niet echt realistisch maar toch nog kijk ik het wel.
|
Citaat:
nee, inderdaad, er gebeuren zo ongelooflijk veel dingen op die school, dat zou volgens mij op een 'normale' willekeurige school nooit gebeuren. Mjah 't zou wel kunnen gebeuren maar nooit allemaal op 1 dag/week. Maargoed leuke serie datwel... :) |
jeuj :) (y)
|
kei leuk!
die Lauren is op eens wel errug verandert :confused: vond die andere leuker oow, en die vrouw met die haak is echt een eng mens, iew. |
noem de zender en de tijd! Wil het weer een keertje zien!
|
vrijdag 20.30 net 5
|
Ik had t eigenlijk nog nooit eerder gezien en friday 20.30 kijk ik altijd totp bbc1, maarre ik heb toch deze week wel (ongeveer) gekeken, omdat ik Michael Rapaport (or so') in de reclame zag, ('Gary' in Friends en someone in Metro = cool). (y) :o :)
Enne jah, is best leuk om te zien. :) Weet nog niet helemaal wie wie is, maar dat komt nog wel. :) |
Citaat:
wel een koele serie btw harvey 2 the core :D |
Citaat:
|
jaaaa gave serie, lang gewacht tot eindelijk nieuwe weer zouden komen, komt t op vrijdag, kan ik t niet zien! :(
en die Lauren is idd veranderd van actrice of hoe je dat ook zegt, vink wel jammer... |
heel leuke serie! en jammer van Lauren ja
|
Citaat:
http://us.imdb.com/Name?Gilsig,%20Jessalyn |
Citaat:
|
best leuk..
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:03. |