![]() |
Rollercoaster Tycoon VS Theme Park World & Theme Park INCL
Wat is het beste pretpark simulatie spel?
En waarom? |
RCT!
DUIDELIJK! TPW en TP zuigen geen reet aan die heb ik nog geen week gespeeld RCT heb ik minstens een maand gespeeld, zo niet langer en een maand geleden was ik weer ff in de ban van RCT voor 2 weken ofzo |
Mee eens Rollercoaster Tycoon is de beste
|
Ik vind Rollercoastertycoon leuker omdat het spel zich meer onderscheid op het fun-gehalte. Theme Park World/INC hebben mooiere graphics en je kan overal in,maar toch is het fun gehalte wat lager. Ook is die stem van de adviseur verschrikkelijk, zelfs als't ie engels is.
|
roller coaster tycoon! Is toch echt beter
|
jep RCT! Dat spel blijft leuk, ik speel het nog wel eens! Je kunt er gewoon veel meer mee doen en het is verslavend, dus ben je er uren zoet mee!
Groetjes, Elisabeth |
Ja.. Rollercoaster Tycoon... werkt veel beter dan die andere 2
|
Citaat:
|
Zeker Rollercoaster tycoon...Ik zoek nog een anti centrum!!!! http://forum.scholieren.com/biggrin.gif
|
Alleen jammer dat Rollercoaster Tycoon een complete rip-off is van Theme Park classic, met wat uitbreidingen... :/ k had liever gehad dat ze zelf iets bedachten
|
Nadeel van RCT (ik weet niet hoe het bij de andere 2 zit, maar goed) vind ik dat ik soms de map vol heb gebouwd en maar zit te wachten tot ik genoeg bezoekers oid heb....
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:50. |