| iMaViRuSJuH |
20-09-2002 23:55 |
bende sukkels !!!!!
Ffff ik zie ut even echt niej meer zitten :(
twee jaar geleden, toen ik in de tweedes zat ben ik na kerstmis veranderd van school, want ik kwam bijna depressief in mun klas en zow dus ging ik naar ut college... Daar hadden we een super klas en zow echt cool! Maar ik wou eigenlijk ipv naar het college te gaan op internaat, maar da mocht dan niej want jah de overgang ging te groot zijn, maar ik was eigenlijk wel ingeschreven in dat internaat voor ev. het derde jaar... Nu was ik niej van plan van na het tweede nog es te veranderen van school maar mun moeder zei dat het misschien beter was dat ik op internaat zat (punten, ruzies met mun ouders en zow) dusjah ik wéér veranderen van school... Ut viel eigenlijk allemaal wel goed meej, had toch niet zoveel vriend(inn)en in ut college dusjah... Nu in de voorbije vakantie ging ik regelmatig tennissen met un vriendin, 't was super... Intussen zijn we beste vriendinnen en zow maar zij zit in ut college... En aangezien het op internaat al heel wat minder meevalt (niej echt toffe klas, bijna geen vrijheid meer,...) wilde ik dus eigenlijk wel graag terug naar ut college, en dat mag ik volgend jaar ook, als ik goeie punten heb. Maar nu hoor ik via 'n vriend van me, wiens emailadres ik had gegeven aan een 'vriendin' (Ciska) van me, dat Ciska hem vroeg of ie me wel graag had, want dat niet veel mensen mij graag hebben en dat ik hier in roeselare bijna geen vriendinnen heb en zow... Was ik wel erg van geschrokken, dacht dat Ciska mij ook graag had, nou zie je maar hoe achterbaks sommige mensen kunnen zijn... Heel de week dus nogal 'depressief' rondgelopen... Vanavond vraagt opeens iemand uit het college of het waar is dat ik er weggepest ben... Hij had dat gehoord... :( Blijkbaar vindt iedereen me daar maar zo'n dom achterlijk lelijk mens, terwijl ik da nie eens doorhad :( Kan ik nou niemand meer vertrouwen??? Op internaat voel ik wel dat ik 'echte' vriendinnen heb, ze nemen het altijd op voor me en zow nuja dat dat ik van Ciska ook en jah van sommige mensen uit het college ook... Ffff weet ut echt niej meer wat doe ik mis dat mensen mij zo hatelijk vinden??? Dit verhaal is misschien wel wat onduidelijk ik weet het maar ik moest het ff kwijt :(
|