![]() |
benen
hoe kan je zo snel mogelijk afvallen in je boven en onder benen?????
dus het liefst met eten enzo, want ik kom alleen veel aan in me benen. het is nog niet zo erg maar ik begin de benen van gianne romme te krijgen alleen niet meer zo gespierd |
Hmmzz als je doormiddel van eten alleen bij je benen aankomt, is volgens mij de enige oplossing je benen trainen. Want als je met eten gaat lijnen dan val je af op de plaatsten waar je het niet wilt.
suc6 xxx |
Door een combinatie van sporten en gezond eten val je af.
Benenoefeningen: fietsen voor de kuitspieren en spieren in je bovenbeen traplopen, ook voor kuitspieren. Of ga tegen een muur aan staan, buig je knieen tot een hoek van 90 graden. Je rug staat dus recht tegen de muur, je knieen steken recht vooruit. Blijf zo zitten totdat je het echt niet meer houd. Dan 5 seconden rust, en herhaal dit bv. 10x, drie keer op een dag. |
Aan je bovenbenen kan je vaak nog wel wat afvallen, daar zit bij de meeste mensen gewoon wel vet, das heel normaal. Als je dat weg wil hebben kan je gewoon veel sporten (kijk eens bij een sportschool) of lijnen.
bij je onderbenen moet je wel een beetje uitkijken, daar zitten meestal meer spieren dan vet. als ik heel actief ga sporten krijg ik alleen maar dikkere onderbenen (en ze zijn al beswel... groot...) dr is niet echt wat aan te doen. Op het moment dat je zodanig veel afvalt dat je lichaam spieren gaat afbreken ben je heel verkeert bezig met lijnen... |
Citaat:
|
Citaat:
Het ligt er aan, als je echt vet op je benen hebt, zullen je benen slanker worden door die oefeningen. Als je dan langer door gaat, krijg je brede gespierde benen, en dan worden ze weer dikker. |
Citaat:
|
paardrijden is ook goed voor je beenspieren... alleen is het minder dat je dikke benen krijgt omdat je zoveel spieren in je bene krijgt.. mja...
beter spieren als vet.. :) |
Hardlopen of krachttraining helpt.
|
Hoi
Ik kan een lang verhaal gaan houden maar voor het leesplezier zal ik het zeer kort doch krachtig samenvatten: RUN FORREST, RRRRUUUUUNNNNNN !!!!!!!!!!!!!!!! (het is de beste methode, tenzij je amputatie een optie vind) groeten en veel sterkte van type luie the conquer |
maar wat het probleem is ik heb bijna geen vet op mijn boven benen, vanwege het sporten zijn ze vrij gesprierd in verhouding tot normale jongens
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:37. |