![]() |
[case modding] Wie heeft er nog tips?
Ik ben op het moment weer eens druk bezig met mijn kast verzagen, verfen, schuren enz. Je kent dat wel. NU heb ik alleen geen creativiteit meer en wou ik wel eens zien wat jullie er allemaal van gebakken hebben. De foto van mijn pc volgt.
Ik ben benieuwd |
euhmz
tis neit meer origineel allemaal ik heb 5 fans 5s chakelaar fanbus met dual color led voor fans op 5 en 12 volt en uit te kunne zetten verder 4 CCFLS erin met ook een baybus om deze aan en uit te kunnen schakelen.. verder heb ik een window in me case laten frezen (cnc machine) en heb ik waterkoeling n me case gebouwt... maar een windowtje alleen is neit echt meer origineel.. http://bionicle.xcl-clan.com/case/update/ <-- voor pics zonder me waterkoeling.. tis nu allemaal wat anders maar daar volgen nog later wel fotos over.. |
Blauwe ledjes :cool: Heb ik ook gedaan, heb er wel een foto van, zal m zo ff posten :)
|
|
Originele raampjes zijn wel :cool: , zaag een rondje uit je cdspeler en een uit de bovenkant van je kast, zodat je hem kan zien ronddraaien :D
En als je echt goed bent maak je natuurlijk een doorzichtige harde schijf :p |
Citaat:
|
Het kan allemaal al wel 100000x gedaan zijn maar toch is het een uitdaging voor iedereen om het mooi te maken. Ik kan zo een hele dag zitten schilderen. De ene kast is wel naar mijn zi en de andere niet. Als ik heb niet mooi vind dan spuit ik hem over of verkoop hem. Er zijn altijd wel lui die het leuk vinden om een krot van een kast in hun kamer te hebben staan. Bij mij moet hij perfect van kleur zijn.
De lampjes en schakelaartjes is niet mijn specialiteit. Ik heb er een blacklight in zitten, maar dan gaan we het niet hebben over de brand die daar al twee keer door is ontstaan. Foto's volgen helaas later, want mijn bats van mijn digicam zijn leeg |
ga eens een beetje rondkijken op www.coolcasegallery.net
of.. mijnes hier: http://members1.chello.nl/~j.demeij |
Een doorzichtige harde schijf is niet aan te raden.
in 9 van de 10 gevallen krijg je te maken met stof in de hd e.d. wat uiteindelijk de dood ten gevolge zal hebben (voor de hd dan he :) ) |
Citaat:
als je hem goed vastzet kan er geen stof in.. zit toch nu een metale kap op ? nou die ken je welvervange door plexi |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:53. |